Peter Sauber sa začne rozhliadať po potenciálnych investoroch a solídnom manažmente po tom, čo bude potvrdená účasť jeho tímu v budúcoročných majstrovstvách.
V roku 2006 sa v paddocku obľúbený Švajčiar z priameho diania "efjednotky" stiahol a stajňu predal do rúk automobilke BMW. V jeho vlastníctve síce ostalo 20% tímových podielov, plnil však už len funkciu špeciálneho konzultanta so zameraním na získavanie sponzorov. Situácia sa výrazne zmenila v roku 2009, keď predstavitelia BMW oznámili odchod z kráľovskej motoristickej série. Pôvodne mala stajňa prejsť do rúk investičnej spoločnosti Quadbak, ale dohoda stroskotala na nedôveryhodnoti subjektu. Tím tak napokon opätovne prevzal Sauber, ktorý ho založil ešte v roku 1993.
Podľa periodika Schweizer Fernsehen by ale Sauber nerád strávil ďalšie životné obdobie "vysedávaním na pitlane". Švajčiar neraz zdôraznil, že už má svoj vek a preto chce najať vhodných ľudí, ktorí by sa o chod tímu mohli skvele postarať. V hre je takisto zháňanie kvalitných sponzorov, partnerov a neposlednom rade i pilotov. Sauber je však rád, že sa stajňu napokon podarilo zahrániť, i keď jej účasť v budúcoročných majstrovstvách ešte nie je oficiálne potvrdená.
"Továreň v Hinwille by sa pravdepodobne musela zatvoriť. Ľudia by tak prišli o zamestnanie. Tamojší vzduchový tunel, jeden z najlepších v Európe, by sa stal prakticky zbytočným. Bola by to obrovská škoda," myslí si Sauber.
66-ročný rodák z Zurichu je presvedčený, že tím potvrdenku do sezóny 2010 napokon dostane. Malo by sa tak stať už o niekoľko dní. Dovtedy je čas premýšľať aj nad vhodnou jazdeckou zostavou. Sauber má isté predstavy, kto by sa mohol v novom monoposte objaviť.
"Máme tu niekoľkých skúsených pilotov ako Nick Heidfeld alebo Jarno Trulli. Do úvahy by ale prichádzal aj Pedro de la Rosa, ktorý býva v Zurichu a bol by teda k nám blízko. Napokon sú to mladí a talentovaní chlapci ako Petrov a Kobayashi," doplnil zoznam kandidátov Sauber.
Najmä dravého Kobayashiho by mnoho fanúšikov rado videlo pretekať aj v budúcoročnej sezóne. Hovorí sa, že Japonec rokuje s viacerými tímami.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.