Šéf McLarenu Martin Whitmarsh věří, že vzájemné soupeření mezi jejich piloty - Jensonem Buttonem a Lewisem Hamiltonem - tým spíše vzpruží, než aby na něj mělo ničivý dopad.
Zároveň si je jistý tím, že McLaren své piloty a jejich touhu po vzájemné porážce zvládne a na tým to bude mít pozitivní vliv: "Věříme si, že jako organizace budeme schopni zvládnout požadavky a očekávání našich pilotů.
Lewis a Jenson jsou mistři světa. Vědí, co vítězství obnáší, a jsem si jistý, že budou oba velmi motivování k tomu, aby na sebe tlačili a dokonce i podávali lepší výsledky. Mou prací je využít jejich konkurenční schopnosti pro dosažení většího užitku v týmu.
Je to věc, která by ostatním přidělávala vrásky, my si to však naplno vychutnáváme - máme krásný problém! Máme dvě divoce konkurenceschopné individuality, které plně rozumí přínosu týmové práce. Jsou to fenomenální týmoví hráči.
Mým úkolem je řídit jejich závodní instinkty: jsou tam kvůli tomu, aby spolu závodily - a jediným pokynem, který ode mne dostanou, bude to, aby na trati respektovali jeden druhého. Ale to je vše - krom toho mohou bez omezení závodit.
Naše piloty tradičně zapojujeme do vývoje vozu a nejdůležitější věcí, kterou můžeme na začátku našeho vztahu udělat, je ukázat Jensonovi, co děláme, vyhodnocovat to, klást otázky a navrhovat věci. Příprava je vším - Lewis na počátku roku 2007 ukázal, kolik je možné dosáhnout díky kombinaci velmi tvrdé přípravy a tvrdé práce.
Jednou z nejdůležitějších věcí bude seznámit Jensona s našimi procedurami: jak v McLarenu pracujeme a jak závodíme. Bude muset samozřejmě poznat mnoho věcí, ale pro někoho s takovými zkušenostmi to bude jednoduchá práce."
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.