Generální ředitel týmu Renault F1 Jean Francois Caubet vyvrátil spekulace, že francouzská automobilka hodlá také odejít z F1.
Caubet prohlásil, že rozpočet stáje F1 pro příští rok je připravený a že tým se mistrovství světa zúčastní. "Máme smlouvy s piloty, dosáhli jsme dohody o rozpočtu a jsme přihlášení do šampionátu. Sezona 2010 pro nás už začala," řekl Caubet v rozhovoru pro francouzský sportovní deník L'Equipe po zasedání Rady společnosti Renault, která se měla zabývat také otázkou dalšího setrvání v F1. Prezident společnosti Renault Carlos Ghosn podle Caubeta vyjádřil svá očekávání, že tým Renault F1 se v roce 2010 vrátí na dobré pozice. "Nezískáme v příštím roce titul, ale doufáme, že budeme o hodně lepší než letos," řekl Caubet.
Rada francouzské automobilky se sešla v tentýž den, co japonská Toyota oznámila odchod z F1. Spekulovalo se o tom, že Renault ji míní následovat. Toyota je po Hondě a BMW již třetím výrobcem automobilů, který v posledních dvanácti měsících opustil F1.
Renault zatím potvrdil jen jednoho jezdce pro příští sezonu, je jím Polák Robert Kubica z BMW Sauber.
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.
Mclaren v Baku zažil katastrofální víkend. Lando Norris se v Baku propadl na sedmou pozici kvůli pomalé výměně pravého předního kola v boxech.
Lídr šampionátu Oscar Piastri zažil v Baku katastrofální start do závodu, když už v prvním kole havaroval. Tento incident navíc navázal na řadu chyb, které Australan během víkendu v Ázerbájdžánu udělal, a výrazně mu zkomplikoval boj o body i vedení v šampionátu.
Carlos Sainz vybojoval své první pódium s Williamsem, když v Baku dojel třetí. Jeho výkon potvrdil, že tým se postupně zlepšuje, což jsou dobré vyhlídky do budoucna.
Max Verstappen suverénně vyhrál Velkou cenu Ázerbájdžánu před Georgem Russellem a Carlosem Sainzem, který slavil první pódium s Williamsem. Mclaren prožil jeden z nejhorších víkendů sezony.
Lewis Hamilton v Baku nepostoupil do Q3, když ho překonal jeho týmový kolega Charles Leclerc. Po kvalifikaci britský jezdec otevřeně přiznal frustraci a upozornil, že Ferrari zvolilo pneumatiky, které neodpovídaly podmínkám na trati, což nakonec rozhodlo o jeho neúspěchu.
Max Verstappen vybojoval pole position pro Velkou cenu Ázerbájdžánu před Carlosem Sainzem. Šampionát vedoucí Oscar Piastri skončil až devátý poté, co způsobil poslední červenou vlajku kvalifikace.
Helmut Marko považuje nové regulace pro rok 2026 za ideální šanci pro Isacka Hadjara postoupit do Red Bullu. Otázkou zůstává, zda je nováček připraven zvládnout tlak a zdokonalit se v klíčových oblastech závodění.
Třetí trénink v Baku ovládl Lando Norris, který i přes náročné větrné podmínky překonal Maxe Verstappena a Oscara Piastriho.