Renault dnes přirozeně postrádá po vyřazení Alonsa v prvním kole a 13. místě v cíli Grosjeana důvody k radosti.
Romain Grosjean, 13. Povedl se mi start, scházela mi pak ale přilnavost a bylo pro mě těžké zahřát pneumatiky. Dělal jsem, co jsem mohl, a tlačil jsem na doraz celý závod, žel to nestačilo. Ke konci závodu se to zlepšilo, jenže kvůli problémům v jeho úvodu jsem dojel až na 13. místě.
Fernando Alonso, nedokončil V prvním kole to bylo hodně rušné a naneštěstí jsem to schytal. Vystartoval jsem dobře a měl jsem slibnou strategii pro závod, ale žel po kolizi Sutila s Trullim mě vůz Force Indie také trefil. Je to opravdu škoda, protože tohle je pro mě zvláštní okruh - závodění zde mám rád a myslím, že jsme zde dnes mohli získat body.
Jean-François Caubet (generální ředitel) Byl jsem nešťastný, když jsem viděl, jak Sutil vyřadil Fernanda, protože dnes mohl bojovat o body. Romain měl dobrý start do závodu, ačkoliv mu v úvodních kolech chyběla rychlost a propadal se dozadu, jak byl předjížděn několika vozy. Těšíme se už do Abú Zabí a doufáme, že tam budeme v závodě silní. Máme radost z dalšího vítězství Marka Webbera a Red Bullu poháněného motorem Renault, což jen dokazuje jeho konkurenceschopnost.
Bob Bell (šéf týmu)Závod je velkým zklamáním pro nás poté, co byl Fernando vyřazen už v prvním kole nikoliv vlastní vinou. Startoval z desátého místa, ale přirozeně jsme si mysleli, že by se nám zde mohlo dařit a dojet si pro body. Romain závod dokončil, ale nedokázal za sebou udržet piloty, které měl, když jel s velkým množstvím paliva. Dovezl však vůz do cíle, což je dobré. I když je dnešní závod pro nás zklamáním, zvedáme hlavy a půjdeme znovu do boje v posledním podniku sezóny.
Remi Taffin (šéf oddělení motorů) Dovezli jsme sem nové motory a nebyly s nimi žádné problémy jak v deštivé kvalifikaci včera, tak ani dnes během závodu. Romain do toho dal vše v závodě, ale žel na boj o body neměl. V Abú Zabí použije stejný motor. Fernandův závod smolně skončil již v prvním kole, což je škoda. Alespoň jeho motor bude v posledním závodě sezóny prakticky jako nový.
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.
Mclaren v Baku zažil katastrofální víkend. Lando Norris se v Baku propadl na sedmou pozici kvůli pomalé výměně pravého předního kola v boxech.
Lídr šampionátu Oscar Piastri zažil v Baku katastrofální start do závodu, když už v prvním kole havaroval. Tento incident navíc navázal na řadu chyb, které Australan během víkendu v Ázerbájdžánu udělal, a výrazně mu zkomplikoval boj o body i vedení v šampionátu.
Carlos Sainz vybojoval své první pódium s Williamsem, když v Baku dojel třetí. Jeho výkon potvrdil, že tým se postupně zlepšuje, což jsou dobré vyhlídky do budoucna.
Max Verstappen suverénně vyhrál Velkou cenu Ázerbájdžánu před Georgem Russellem a Carlosem Sainzem, který slavil první pódium s Williamsem. Mclaren prožil jeden z nejhorších víkendů sezony.
Lewis Hamilton v Baku nepostoupil do Q3, když ho překonal jeho týmový kolega Charles Leclerc. Po kvalifikaci britský jezdec otevřeně přiznal frustraci a upozornil, že Ferrari zvolilo pneumatiky, které neodpovídaly podmínkám na trati, což nakonec rozhodlo o jeho neúspěchu.
Max Verstappen vybojoval pole position pro Velkou cenu Ázerbájdžánu před Carlosem Sainzem. Šampionát vedoucí Oscar Piastri skončil až devátý poté, co způsobil poslední červenou vlajku kvalifikace.
Helmut Marko považuje nové regulace pro rok 2026 za ideální šanci pro Isacka Hadjara postoupit do Red Bullu. Otázkou zůstává, zda je nováček připraven zvládnout tlak a zdokonalit se v klíčových oblastech závodění.
Třetí trénink v Baku ovládl Lando Norris, který i přes náročné větrné podmínky překonal Maxe Verstappena a Oscara Piastriho.