Bernie Ecclestone připustil možnost, že by se některý z nových týmů vstupujících od příští sezóny do Formule 1 - Campos, Lotus, Manor či USF1 - nepostavil na start prvního závodu 2010 v Bahrajnu.
Příliv nových týmů nastal nejen díky snižování nákladů, ale také díky zrušení vstupní kauce ve výši 48 mil. USD (v přepočtu kolem 850 mil. Kč). Přesto se nahlas pochybuje minimálně o jednom z výše uvedených přihlášených týmů, že se nestihnou včas připravit - částečně kvůli toho, že byl zrušen limit rozpočtů, který byl platný v době, kdy podaly přihlášku.
Proto je situace u některých týmů tak napjatá, že by nejraději přepustili své místo serióznějšímu nástupci. To by mohlo mimojiné vysvětlovat i odpor Camposu proti povolení dalšího, již 14. startujícího týmu, jímž by se v roce 2010 měl stát BMW Qadbak.
"Myslím, že na počátku byli všichni z nich seriózní," říká výkonný šéf Formule 1 Bernie Ecclestone. Zároveň vysvětlil, že za zrušením vstupní kauce byla snaha zabránit týmům vstupu do F1 jen kvůli případnému obchodnímu zisku z prodeje oficiální licence, a dodal: "Doufám, že se nám naše štědrost nevymstí."
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.