Bernie Ecclestone připustil možnost, že by se některý z nových týmů vstupujících od příští sezóny do Formule 1 - Campos, Lotus, Manor či USF1 - nepostavil na start prvního závodu 2010 v Bahrajnu.
Příliv nových týmů nastal nejen díky snižování nákladů, ale také díky zrušení vstupní kauce ve výši 48 mil. USD (v přepočtu kolem 850 mil. Kč). Přesto se nahlas pochybuje minimálně o jednom z výše uvedených přihlášených týmů, že se nestihnou včas připravit - částečně kvůli toho, že byl zrušen limit rozpočtů, který byl platný v době, kdy podaly přihlášku.
Proto je situace u některých týmů tak napjatá, že by nejraději přepustili své místo serióznějšímu nástupci. To by mohlo mimojiné vysvětlovat i odpor Camposu proti povolení dalšího, již 14. startujícího týmu, jímž by se v roce 2010 měl stát BMW Qadbak.
"Myslím, že na počátku byli všichni z nich seriózní," říká výkonný šéf Formule 1 Bernie Ecclestone. Zároveň vysvětlil, že za zrušením vstupní kauce byla snaha zabránit týmům vstupu do F1 jen kvůli případnému obchodnímu zisku z prodeje oficiální licence, a dodal: "Doufám, že se nám naše štědrost nevymstí."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.