MCLAREN - REVIEW; Na Vettela Hamilton neměl, s Jarnem Trulli ale Angličan sváděl tuhý boj o každou setinu sekundy. Nakonec ho prohrál a v cíli byl třetí, Heikki Kovalainen zaujal pouze kolizí se Sutilem.
Lewis Hamilton, 3.Jarna a Sebastiana jsem se pokoušel předjet jíž na startu, ale do vedení jsem se dostat nedokázal. S Jarnem to byla válka - skutečný boj, zajíždění kvalifikačních časů, prali jsme se o každou desetinu. Na délku celého závodu byl Trulli lepší, neměl jsem na něj. Když jsem vyjížděl z boxů po druhé zastávce, ztratil jsem drahocenný čas kvůli problému s převodovkou. Asi 100 metrů jsem se jen klouzal, přišel jsem asi o vteřinu. Pokud mám být upřímný, nebyl jsem překvapen, že mě během zastávek předjel. Potřebovali jsme každou setinu, rozdíl mezi námi měl být alespoň tři vteřiny, což jsem nedokázal. Když jsme jeli za safety-car, zeptal jsem se týmu, jestli mohu znovu použít KERS. Dostal jsem zápornou odpověď, po restartu jsem se nedostal k Jarnovi natolik, abych mohl využít vzduchového pytle.Heikki Kovalainen, 11.Z dnešního výsledku jsem trochu zklamán. Jel jsem absolutně na limitu vozu, pořád se ale trápíme s nedostatkem gripu v rychlých zatáčkách, což mi znemožnilo útočit tvrději. Tlačil jsem na pilu od startu až do cíle. Adrian se pokoušel předjet mě, dostal se dopředu ale jenom půlkou vozu, byl jsem schopen zůstat vedle něj. Když pak chtěl zatočit, byl jsem již na obrubníku a neměl jsem již kam uhnout. Najel jsem proto do něj, pro něj to dopadlo hůř. Můj druhý pit-stop fantastický nebyl, měli jsme problémy s pravým zadním kolem, takže Giancarlo byl schopen dostat se těsně přede mě. Když jsem ale uvolnil speed-limiter, okamžitě jsem použil KERS a díky tomu jsem se dostal zpátky před něj. Nechal mi dost místa, takže to nebylo těžké předjetí.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.