MCLAREN - REVIEW; Na Vettela Hamilton neměl, s Jarnem Trulli ale Angličan sváděl tuhý boj o každou setinu sekundy. Nakonec ho prohrál a v cíli byl třetí, Heikki Kovalainen zaujal pouze kolizí se Sutilem.
Lewis Hamilton, 3.Jarna a Sebastiana jsem se pokoušel předjet jíž na startu, ale do vedení jsem se dostat nedokázal. S Jarnem to byla válka - skutečný boj, zajíždění kvalifikačních časů, prali jsme se o každou desetinu. Na délku celého závodu byl Trulli lepší, neměl jsem na něj. Když jsem vyjížděl z boxů po druhé zastávce, ztratil jsem drahocenný čas kvůli problému s převodovkou. Asi 100 metrů jsem se jen klouzal, přišel jsem asi o vteřinu. Pokud mám být upřímný, nebyl jsem překvapen, že mě během zastávek předjel. Potřebovali jsme každou setinu, rozdíl mezi námi měl být alespoň tři vteřiny, což jsem nedokázal. Když jsme jeli za safety-car, zeptal jsem se týmu, jestli mohu znovu použít KERS. Dostal jsem zápornou odpověď, po restartu jsem se nedostal k Jarnovi natolik, abych mohl využít vzduchového pytle.Heikki Kovalainen, 11.Z dnešního výsledku jsem trochu zklamán. Jel jsem absolutně na limitu vozu, pořád se ale trápíme s nedostatkem gripu v rychlých zatáčkách, což mi znemožnilo útočit tvrději. Tlačil jsem na pilu od startu až do cíle. Adrian se pokoušel předjet mě, dostal se dopředu ale jenom půlkou vozu, byl jsem schopen zůstat vedle něj. Když pak chtěl zatočit, byl jsem již na obrubníku a neměl jsem již kam uhnout. Najel jsem proto do něj, pro něj to dopadlo hůř. Můj druhý pit-stop fantastický nebyl, měli jsme problémy s pravým zadním kolem, takže Giancarlo byl schopen dostat se těsně přede mě. Když jsem ale uvolnil speed-limiter, okamžitě jsem použil KERS a díky tomu jsem se dostal zpátky před něj. Nechal mi dost místa, takže to nebylo těžké předjetí.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.