McLaren přesune veškeré zdroje k vývoji budoucího vozu poté, co nasadí nové díly pro MP4-24 ve Velké ceně Singapuru, která se uskuteční příští víkend.
Poté, co se jim povedlo udělat z jednoho z nejpomalejších monopostů startovního pole z počátku roku vůz, jenž dokázal vyhrát závod, pokračují stříbrní na dalším a posledním velkém vylepšení aerodynamiky jejich vozu, které představí v Singapuru a se kterým budou pokračovat až do konce sezony. Do Asie by měli přivézt upravené spoilery, bočnice, podlahu i difuzor.
Šéf McLarenu Martin Whitmarsh je optimistický, co bojů s Ferrari o bronzovou příčku v šampionátu konstruktérů díky poslednímu vývoje týče: "Naše rychlost v posledních závodech stále více ukazuje na to, že jsme vyvinuli MP4-24 v dost slušného a všestranného soupeře, a do Singapuru si i nadále věříme. Pro tento závod představíme náš poslední velký balík vylepšující vůz v letošní sezoně, pak budeme veškeré naše úsilí a zdroje věnovat budoucímu autu."
Stříbrní pomýšlejí na vítězství v příští Velké ceně. Krom toho, že jim pomalé okruhy obecně vyhovují, budou moci v Singapuru těžit z KERSu, kde bude ještě platnější než na Monze. Velká vylepšení svých monopostů veze pro příští závod většina soupeřů - pokud ale bude moci tento rok McLaren ještě někde zvítězit, pak by to mělo být právě zde.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.