McLaren přesune veškeré zdroje k vývoji budoucího vozu poté, co nasadí nové díly pro MP4-24 ve Velké ceně Singapuru, která se uskuteční příští víkend.
Poté, co se jim povedlo udělat z jednoho z nejpomalejších monopostů startovního pole z počátku roku vůz, jenž dokázal vyhrát závod, pokračují stříbrní na dalším a posledním velkém vylepšení aerodynamiky jejich vozu, které představí v Singapuru a se kterým budou pokračovat až do konce sezony. Do Asie by měli přivézt upravené spoilery, bočnice, podlahu i difuzor.
Šéf McLarenu Martin Whitmarsh je optimistický, co bojů s Ferrari o bronzovou příčku v šampionátu konstruktérů díky poslednímu vývoje týče: "Naše rychlost v posledních závodech stále více ukazuje na to, že jsme vyvinuli MP4-24 v dost slušného a všestranného soupeře, a do Singapuru si i nadále věříme. Pro tento závod představíme náš poslední velký balík vylepšující vůz v letošní sezoně, pak budeme veškeré naše úsilí a zdroje věnovat budoucímu autu."
Stříbrní pomýšlejí na vítězství v příští Velké ceně. Krom toho, že jim pomalé okruhy obecně vyhovují, budou moci v Singapuru těžit z KERSu, kde bude ještě platnější než na Monze. Velká vylepšení svých monopostů veze pro příští závod většina soupeřů - pokud ale bude moci tento rok McLaren ještě někde zvítězit, pak by to mělo být právě zde.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.