Vedení Red Bull ocenilo výkon Sergia Péreze ve Velké ceně Spojených států a promluvilo o případném požadavku na to, aby si jejich pilot udržel svou pozici po boku trojnásobného šampiona Maxe Verstappena.
Pérez se stále nedokáže přiblížit svému týmovému kolegovi, o vítězství v závodě nebojoval od Ázerbájdžánu a několikrát předčasně vypadl v kvalifikacích. Není divu, že se v padoku začalo spekulovat o jeho konci u Red Bullu, kde by ho mohl od příštího roku nahradit Daniel Ricciardo či Liam Lawson, byť mu má smlouva vypršet až na konci sezóny 2024.
Hovořilo se také o tom, že bezpodmínečně musí skončit v letošním šampionátu druhý za Maxem, před dotírajícím Lewisem Hamiltonem, který na něj ztrácí 39 bodů. Nebýt diskvalifikace v posledním podniku, mohl mu být ale mnohem blíže.
Musí skončit druhý?Tuto podmínku nicméně šéf Red Bullu Christian Horner popírá: "Nic takového předem nařízeno nebylo. V šampionátu jsme nikdy neskončili na prvním a druhém místě. Skončili jsme několikrát první a třetí s Markem [Webberem] a Sebastianem [Vettelem] a loni s Maxem a Checem."
"S tímto vozem to bude fantastické, protože v takové sezóně musíte skončit první a druzí. Ale Checo nemá nic předem určeno nic, co by říkalo: 'Musíš skončit druhý, jinak nebudeš příští rok řídit auto' - o tom jsme nikdy nehovořili," zdůrazňuje Horner.
Na otázku, zda má případné obavy o sehnání kvalitní náhrady za Péreze, odpovídá: "Určitě nám možnosti nechybí. Samozřejmě máme spoustu času se na to podívat a vyhodnotit to. Ale vstupuje do toho spousta faktorů."
Chvála MarkaPo Velké ceně Spojených států Sergia po delší době pochválil také odborný poradce Red Bullu Helmu Marko: "Z deváté místa na roštu dosáhl maximum. Na středně-tvrdých zajížděl stejné časy jako Max."
"Jeho závodní rychlost byla bezchybná, ale předjíždění je tady neuvěřitelně náročné. Jeho výkonnost byla uspokojivá, jasný vzestupný trend. Jeho celková výkonnost po celý víkend byla uspokojivá," dodává Marko před domácím závodem mexického jezdce.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.