První trénink ve Francii patřil Leclercovi. Red Bull je ale blízko. Je tedy zaděláno na další epickou bitvu.
První trénink na GP Francie přinesl slunečné a teplé počasí. Pěkně horko bylo také Carlosi Sainzovi. Pilot Ferrari nasadí pro závod minimálně novou elektroniku pohonné jednotky, kvůli čemuž klesne na startu závodu o deset míst.
Problémy s motorem hlásil svým inženýrům Gasly. Ti jej ale uklidňovali, že se nejedná o nic vážného. Ladno Norris si pro změnu stěžoval na problémy s brzdovým pedálem. McLaren pojal první trénink jako testovací. Na vozech britské stáje jsme mohli vidět zelený flow-vis. McLaren jeho prostřednictvím studoval funkčnost nových dílů, které do Francie přivezl.
Velkou aktualizaci představila rovněž AlphaTauri. Stáj věří, že jí vylepšený balíček pomůže v bitvách s konkurencí ve středu pole. Ferrari se soustředí na starty. Inženýři z Maranella připravili novou spojku, která by měla vylepšit starty nejen rudých vozů.
Co se týká měřených časů, nejlépe si vedl Leclerc, který měl náskok necelé jedné desetiny na druhého Verstappena. Třetí příčka patřila Sainzovi, čtvrtý byl Russell. Slušný výkon předvedl osmý Albon. Dobře se jevil také devátý de Vries, který v kokpitu Mercedesu nahradil pro první trénink Lewise Hamiltona.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.