První trénink ve Francii patřil Leclercovi. Red Bull je ale blízko. Je tedy zaděláno na další epickou bitvu.
První trénink na GP Francie přinesl slunečné a teplé počasí. Pěkně horko bylo také Carlosi Sainzovi. Pilot Ferrari nasadí pro závod minimálně novou elektroniku pohonné jednotky, kvůli čemuž klesne na startu závodu o deset míst.
Problémy s motorem hlásil svým inženýrům Gasly. Ti jej ale uklidňovali, že se nejedná o nic vážného. Ladno Norris si pro změnu stěžoval na problémy s brzdovým pedálem. McLaren pojal první trénink jako testovací. Na vozech britské stáje jsme mohli vidět zelený flow-vis. McLaren jeho prostřednictvím studoval funkčnost nových dílů, které do Francie přivezl.
Velkou aktualizaci představila rovněž AlphaTauri. Stáj věří, že jí vylepšený balíček pomůže v bitvách s konkurencí ve středu pole. Ferrari se soustředí na starty. Inženýři z Maranella připravili novou spojku, která by měla vylepšit starty nejen rudých vozů.
Co se týká měřených časů, nejlépe si vedl Leclerc, který měl náskok necelé jedné desetiny na druhého Verstappena. Třetí příčka patřila Sainzovi, čtvrtý byl Russell. Slušný výkon předvedl osmý Albon. Dobře se jevil také devátý de Vries, který v kokpitu Mercedesu nahradil pro první trénink Lewise Hamiltona.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.