Red Bull má od uplynulé sezony dva mistry světa. Tím prvním se v barvách rudých býků stal Sebastian Vettel, který Formuli 1 vládl v období mezi lety 2010 až 2013. Loni na Němce navázal Max Verstappen.
S oběma těmito piloty má bohaté zkušenosti odborný poradce Red Bullu Helmut Marko. Koneckonců byl to právě Marko, kdo jak Vettela, tak i Verstappena prakticky dostal na formulový trůn. On si je do rodiny Red Bullu vybral, on si je vypiplal a udělal z nich šampiony. Nenajdete proto povolanějšího člověka, který by měl posoudit, kdo z nich je lepším jezdcem.
A nutno říct, že Sebastian Vettel nevychází z tohoto porovnání dvakrát dobře. Marko totiž bez rozmýšlení označil za lepšího pilota Verstappena. Ten je podle něj zejména všestrannější. K potvrzení této hypotézy předkládá Marko několik argumentů.
„Max je rozhodně lepší než Vettel. O tom není pochyb. Je nesmírně talentovaný. Když se jede v deště, ostatní potřebují čas na to, aby se připravili. Třeba pět nebo osm kol. U Maxe nic takového nepozorujete. Max prostě vyjede a okamžitě sází jedno nejrychlejší kolo za druhým. Nebo se podívejte na Saúdskou Arábii. Jiní jezdci si na trať zvykali, učili se ji. Ale Max? Prostě zatáhl a okamžitě to byl v jeho podání nejrychlejší sektor," popisuje Marko.
Marko dále zmiňuje, že se Verstappen za volantem, ale i při práci s týmem uklidnil. „Teď je o něco méně agresivní. Dokáže se na závody dívat v širší souvislosti. Dřív musel být nutně vždycky nejrychlejší. Teď jedná mnohem promyšleněji. Když jsme před lety měli problém s autem, v boxech často vybouchnul a svou frustraci si mnohdy vzal i na trať. Nyní je o poznání klidnější."
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.