K zajímavým změnám má dle zákulisních informací dojít v jezdeckém složení Alfy Romeo, Mercedesu i Williamsu. Klíčem je přestup Georgea Russella, který mají Stříbrné šípy brzy potvrdit. Někteří piloti v F1 skončí, jiným se naopak naskytne další příležitost.
Russell má vystřídat Valtteriho Bottase, který se nikdy nedokázal přiblížit svému týmovému kolegovi Lewisovi Hamiltonovi, který si sice přál jeho setrvání, Fin by se měl nicméně i přesto objevit u Alfy Romeo.
Tato italská stáj zřejmě kompletně obmění svou jezdeckou sestavu: veterán Kimi Räikkönen po 19 letech v F1 zamíří do důchodu a překvapivě s ním skončí i Antonio Giovinazzi.
Jeho náhradou se má stát Nyck de Vries, jenž minulý měsíc získal v Berlíně mistrovský titul ve Formuli E. Tím se do F1 dostane další mladík Mercedesu, který již zaštiťuje kariéru Russella, díky dobrým vztahům šéfa stáje Frederica Vasseura s Totem Wolffem.
Giovinazzi jakožto absolvent akademie Ferrari zůstane zřejmě jako rezervní pilot, své působení pak může rozšířit díky programu pro hyperauta v Le Mans.
De Vries byl spojován také s volným místem u Williamsu, podle zákulisních informací by toto místo ale mělo připadnout Alexanderovi Albonovi. Jeho výkonný ředitel Jost Capito má dobré vazby na Red Bull ze svého působení u Volkswagenu v rallye šampionátu WRC.
Red Bull minulý týden potvrdil své jezdecké sestavy v obou týmech (Verstappen - Pérez a Gasly - Cunoda v dceřiné AlphaTauri). Christian Horner se přitom nechal slyšet, že by Albonovi rádi našli příští rok místo v F1, jinak bude dále působit jako jejich vývojový pilot.
V zákulisí se tedy intenzívně jedná, potvrzení některých přestupů bychom se měli dočkat příští týden v Monze.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.
Formule 1 dnes oznámila novou spolupráci, podle které bude šampaňské značky Moët & Chandon oficiálně podáváno na stupních vítězů po závodech Velké ceny.
Lewis Hamilton opět ukázal svou štědrou stránku. Po více než deseti letech v týmu Mercedes, kde dosáhl mnoha úspěchů, obdaroval všechny zaměstnance svého bývalého zaměstnavatele. Jeho podobizna z Monaka 2019, kterou vytvořil britský umělec Paul Oz, teď zdobí centrálu Mercedesu v Brackley.
Jean Todt, bývalý šéf Ferrari, potvrdil, že více než deset let po vážné nehodě, která změnila život Michaela Schumachera, jej stále pravidelně navštěvuje.
Carlos Sainz, který se připojil k Williamsu, by mohl mít na tento tým podobný vliv, jaký měl přestup Lewise Hamiltona do Ferrari nebo Adrian Neweyho do Aston Martinu. I když jde o silná tvrzení, pro tým, který dlouhodobě zápasí s výsledky, jsou zkušenosti bývalého pilota Ferrari a McLarenu neocenitelné. Tento názor sdílí i šéf Williamsu James Vowles.