Mick Schumacher je s průběhem předsezónních testů spokojený. Přiznává však, že si ve Formuli 1 musí zvyknout na jízdu za jiným monopostem.
Mick Schumacher má za sebou první oficiální test coby pilot Formule 1. V Bahrajnu odjel solidní porci kilometrů, která by mu měla v aklimatizaci na královnu motorsportu výrazně pomoci.
Haas sice nevypadá příliš silně - v prozatímních prognózách je americká stáj pasována na samotný chvost pole, ale její mladá jezdecká dvojice se bude chtít tak či tak předvést v nejlepším možném světle. Nikita Mazepin na sebe upoutal zejména incidentem, kdy zkoušel jízdu za jiným monopostem, aby otestoval ztrátu přítlaku v závěsu za soupeřem. Jeho pokus málem skončil kolizí mezi ním a Antoniem Giovinazzim.
Skutečnost, že jízda v závěsu je ve Formuli 1 charakteristická potvrzuje také Mick Schumacher. „Musíte si na to zvyknout. Brzdíte třeba jen o deset metrů později než je potřeba a stejně si poškodíte pneumatiky, protože probrzdíte. Vypozoroval jsem, že je rozdíl v tom, které auto následujete. Když jsem jel za Mercedesem bylo to snazší, než když jsem jel za Williamsem."
Právě s Williamsem bude zřejmě Schumacher junior soupeřit. Dá se totiž očekávat, že tyto dvě stáje budou společně na chvostu výsledkové listiny. Z toho si ale mladý Němec nic nedělá a do budoucnosti hledí s optimismem.
„Vyzkoušeli jsme si jízdu v různých podmínkách, jízdu s větším i menším množstvím paliva. Myslím, že na začátek sezony jsme dobře připraveni. Je to výzva, na kterou se těším," hlásí Mick Schumacher.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.