Rakouská společnost BWT je známá svou nezaměnitelnou růžovou barvou. Právě s ní spojuje veškeré sponzorské aktivity, které se váží nejen k motorsportu. Jenže Aston Martin zvolil zelenou image, což znamenalo sázku na jiné sponzorské portfolio. Růžová ale z královny motorsportu možná nezmizí. BWT má jednat s Haasem a Williamsem.
Společnost BWT figuruje ve Formuli 1 od roku 2017, kdy navázala partnerství s tehdejší Force Indií. Toto partnerství platilo i po transformaci na Racing Point. Jeho nedílnou součástí byly charakteristické růžově zbarvené vozy - právě to totiž byla hlavní podmínka rakouské společnosti pro to, aby do týmu investovala své finanční prostředky.
Jenže s koncem sezony 2020 skončil i Racng Point - ambiciózní stáj nyní nese název Aston Martin, což přináší kompletní změnu jejího image. Z růžové barvy se stane zelená a ta do koncepce BWT nezapadá. Obě strany se tak logicky rozešly.
Nyní to však vypadá, že BWT by ze světa F1 zmizet nemusela. Zákulisní informace hovoří o jednání se dvěma týmy, které by se eventuálně převlekly právě do růžové. Jde o Haas a Williams.
Americký Haas je bez titulárního partnera už dva roky. Jeho spolupráce s výrobcem nápojů Rich Energy skončila neslavně, přičemž dalšího movitého investora tým dodnes nenašel. Williams na tom není o moc lépe. V Británii se navíc potýkají s nedostatkem peněz dlouhodobě, už proto by se jim kapitál BWT hodil.
Jedno je jasné - Pokud opravdu dojde k podpisu smlouvy s jedním z výše zmíněných uchazečů, bude to znamenat jeho přebarvení na růžovo. Komu byste peníze od BWT přáli víc?
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.