Rakouská společnost BWT je známá svou nezaměnitelnou růžovou barvou. Právě s ní spojuje veškeré sponzorské aktivity, které se váží nejen k motorsportu. Jenže Aston Martin zvolil zelenou image, což znamenalo sázku na jiné sponzorské portfolio. Růžová ale z královny motorsportu možná nezmizí. BWT má jednat s Haasem a Williamsem.
Společnost BWT figuruje ve Formuli 1 od roku 2017, kdy navázala partnerství s tehdejší Force Indií. Toto partnerství platilo i po transformaci na Racing Point. Jeho nedílnou součástí byly charakteristické růžově zbarvené vozy - právě to totiž byla hlavní podmínka rakouské společnosti pro to, aby do týmu investovala své finanční prostředky.
Jenže s koncem sezony 2020 skončil i Racng Point - ambiciózní stáj nyní nese název Aston Martin, což přináší kompletní změnu jejího image. Z růžové barvy se stane zelená a ta do koncepce BWT nezapadá. Obě strany se tak logicky rozešly.
Nyní to však vypadá, že BWT by ze světa F1 zmizet nemusela. Zákulisní informace hovoří o jednání se dvěma týmy, které by se eventuálně převlekly právě do růžové. Jde o Haas a Williams.
Americký Haas je bez titulárního partnera už dva roky. Jeho spolupráce s výrobcem nápojů Rich Energy skončila neslavně, přičemž dalšího movitého investora tým dodnes nenašel. Williams na tom není o moc lépe. V Británii se navíc potýkají s nedostatkem peněz dlouhodobě, už proto by se jim kapitál BWT hodil.
Jedno je jasné - Pokud opravdu dojde k podpisu smlouvy s jedním z výše zmíněných uchazečů, bude to znamenat jeho přebarvení na růžovo. Komu byste peníze od BWT přáli víc?
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.