Max Verstappen nemá ze Sergia Péreze strach, holandská hvězda Red Bullu si uvědomuje, že dokázala porazit všechny své dosavadní týmové kolegy. Přesně podle „rozkazu "otce.
Max Verstappen bude mít v sezoně 2021 nového týmového kolegu. Alexe Albona vystřídá ve druhém voze stáje Red Bull Sergio Pérez. Rudí býci i Max Verstappen doufají, že Mexičan bude podávat ve srovnání s Albonem i Gaslym lepší výkony.
To by Red Bullu mělo umožnit vytvořit na Mercedes odpovídající tlak, neboť ještě loni platilo, že stříbrné šípy byly díky vyrovnanému jezdeckému tandemu ve výhodě.
Zároveň se ale objevuje jisté riziko. O kvalitách Sergia Péreze není pochyb a pokud by vítěz loňské GP Sachíru tlačil na Verstappena až moc, mohlo by to znamenat destabilizaci celého týmu. Něčeho takového se ale Verstappen neobává a odvolává se na skutečnost, že doposud ve Formuli 1 porazil všechny své týmové kolegy.
„Když jsem ve Formuli 1 začínal, můj otec mi říkal, že musím rozdrtit všechny své týmové kolegy, protože vítězství nad jezdci, kteří mají stejný materiál jako vy, je velmi důležité. Musíte být prostě rychlejší než kolega. Samozřejmě, že vím, jak rychlý Sergio je, on bude mít stejný cíl, ale já zatím všechny své týmové kolegy porazil, což je pro mě fajn," říká Verstappen.
A znovu opakuje, že má z příchodu Péreze do týmu radost. „Je to dobré, snad díky němu dokážeme vytvořit víc strategických variant k tomu, abychom porazili Mercedes. Víme, že ohledně příští sezony nemáme žádné záruky, protože je před námi pořád spousta práce, ale věřím, že Mercedes dokážeme potrápit," uzavírá Max Verstappen.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.