Šéf Mercedesu očekává, že Honda příští rok poskytne Red Bullu velmi konkurenceschopnou pohonnou jednotku, aby mu pomohla k titulu a zanechala dobrý dojem ze svého působení ve Formuli 1.
Stříbrné šípy o víkendu předčasně získaly sedmý mistrovský titul v F1 a kvůli zmražení pravidel jsou považováni za favority i pro příští ročník. Red Bull jim je však nyní o něco blíže, Max Verstappen s jejich jezdci začíná bojovat o vítězství s tím, jak se rakouskému týmu daří zlepšovat své šasi.
A kromě aerodynamických vylepšení se Honda chystá na nasazení zcela nového motoru. Toto Wolff proto očekává, že Red Bull bude příští rok ještě silnější, proto nemohou usnout na vavřínech.
"Vždy nám dělají starosti. Můžete prohlásit, že letos šlo zřejmě o naši nejlepší sezónu a měli jsme největší náskok. Na čele byla zřídka více než tři auta. Max navíc odvádí fantastickou práci. Zřejmě jezdí lépe, než jejich auto momentálně může přinést," uvádí šéf Mercedesu.
"Každý víkend to je jako déjà vu, kdy máte ty tři kamarády na čele a on se konečky svých prstů drží Mercedesů. Proto si myslím, že do toho dá Honda příští rok vše a že budou všichni u Red Bullu motivováni. A v neposlední řadě Max," domnívá se Wolff.
Honda nedávno oznámila svůj odchod z F1 na konci roku 2021, protože potřebuje věnovat více zdrojů do změn v oblasti silničních vozů a přechodu na elektromobily. Kvůli tomu o rok uspíší nasazení nového motoru, který původně plánovala pro rok 2022, aby své působení v F1 zakončila co nejlépe.
Red Bull mezitím hledá partnera pro sezónu 2022 a dále. Nejraději by převzal projekt Hondy a motory si stavěl sám, to však podmiňuje změnami v pravidlech: zmražením jejich vývoje. To se však moc nezamlouvá Ferrari ani Renaultu.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce