Závodní ředitel stáje z Wokingu Eric Boullier připouští, že po problémech při předsezónních testech se jim nepodařilo splnit všechny předpokládané programy. Proto pro tým bude Grand Prix Austrálie v některých oblastech "velkou neznámou".
V Barceloně tým absolvoval za osm dní 780 kol, což vypadá ve srovnání s loňským rokem, kdy měl k dispozici o čtyři dny více a najel pouze 380 kol, velice slibně. Ale Eric Boullier to tak jednoznačně nevidí.
"Nedokázali jsme naplnit naši finální konfiguraci a nastavení pro první závod, takže nás v Austrálii čeká pár neznámých. Rozhodně to nebude jednoduchý úvodní závodní víkend, protože se budeme muset v každé části tréninku zaměřit na nastavení vozu, abychom v Albert Parku co nejdříve dosáhli konečné specifikace. Po předsezónních testech jsme věnovali ve Wokingu velké úsilí, aby byly připraveny nové komponenty pro australskou Grand Prix. Bude dobré, když s nimi vyjedeme v pátek a posoudíme, jak se nám s nimi bude dařit. Z hlediska přípravy jsme určitě dál než v loňském roce, najeli jsme podstatně víc kilometrů a vyzkoušeli jsme většinu nezbytných systémů, na kterých jsme v roce 2015 museli pracovat i během závodů," vysvětluje Boullier.
Jenson Button prohlásil, že tým se zaměřuje především na vlastní výkon. Je přesvědčen, že nová pravidla kvalifikace a volba pneumatik může udělat závody zajímavějšími. "Soustředíme se především na náš vývoj a jeho další procesy, takže jsem napjatý, kam se ve startovním poli zařadíme. Nadále usilovně pracujeme na vývoji vozu a při každé možné příležitosti chceme přinášet další inovace. Melbourne bude zcela určitě velkou výzvou, ale náš balíček změn rozhodně představuje významný posun oproti uplynulé sezóně. Navíc jsou tu důležité změny - nový kvalifikační formát, nová pneumatiková směs a v Austrálii jsme bývali často svědky nepředvídatelných závodů, takže se může stát cokoli," podotýká Button.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.