Jennifer Lopez se při Velké ceně Saúdské Arábie vrátila do prostředí Formule 1 jako speciální host Ferrari a po jedenácti letech opět vystoupila na pódiu v rámci závodního víkendu.
Jennifer Lopez včera v paddocku Velké ceny Saúdské Arábie doslova zářila. Jako speciální host Ferrari přilákala pozornost nejen svou přítomností, ale i slibovaným vystoupením po kvalifikaci.
Pětapadesátiletá zpěvačka, herečka a podnikatelka večer vystoupila na pódiu po boku hvězd jako Major Lazer, PartyNextDoor a Usher, čímž se po jedenácti letech vrací na scénu Formule 1, naposledy koncertovala při Grand Prix Singapuru v roce 2014.
Okruh v Džiddě je známý tím, že láká velká jména hudebního světa, mezi kterými v minulosti nechyběli například Justin Bieber, Alicia Keys nebo Calvin Harris. Jennifer si však víkend nenechala jen na vystoupení, jako nadšená fanynka motorsportu využila VIP přístup a zavítala do garáže Ferrari, prošla se paddockem a vyfotila se s týmem Scuderie. Navíc stihla krátce pohovořit i s šéfem Formule 1 Stefanem Domenicalim.
Svým outfitem - přiléhavým růžovým latexovým overalem – budila pozornost i vzhledem k extrémnímu počasí, kdy teplota trati atakovala 55 °C a vlhkost vzduchu šplhala k 60 %. Lopez však v horku působila uvolněně a s úsměvem si užívala atmosféru, informuje Motorsport.com.
Přestože část fanoušků kritizuje častou přítomnost celebrit v zákulisí závodů, realita ukazuje jiný obrázek, příspěvek Ferrari s Lopez na sociálních sítích během pár hodin překonal 279 tisíc lajků a stal se jedním z nejúspěšnějších vůbec. Spojení světa F1 a showbyznysu tak opět ukázalo svou sílu.
Toto Wolff přiznal, že druhé místo Mercedesu v Poháru konstruktérů 2025 v něm zanechalo smíšené emoce. Zatímco výsledek potvrzuje návrat mezi elitu, ambice týmu sahají výš než na druhou příčku.
Kimi Antonelli zažil v premiérové sezoně F1 výrazné výkyvy, kdy po slibném startu následovalo slabší období během evropských závodů. Mladý Ital prozradil, kdy nastal opětovný zlom ke zlepšení výkonů.
Sezóna 2026 ukončí éru monopostů s přísavným efektem, které formovaly současnou podobu Formule 1. Nová pravidla přinesou zcela novou technickou kapitolu šampionátu. Lewis Hamilton prozradil jeho vztah ke končící ground-effect éře.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.