Šéf Ferrari Frédéric Vasseur zůstává klidný ohledně motivace Lewise Hamiltona, přestože po nevydařeném víkendu v Maďarsku označil sám sebe za „naprosto k ničemu“. Podle Vasseura Hamilton ví, co dělá, a těžké chvíle ho vždy posunuly dál.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton zažil v Maďarsku další těžký víkend, když v kvalifikaci nepostoupil do závěrečné fáze a skončil až dvanáctý. Naopak jeho týmový kolega Charles Leclerc předvedl skvělý výkon a vybojoval první pole position Ferrari v sezoně 2025, což jen podtrhlo rozdíly mezi oběma jezdci.
Hamilton v rozhovoru pro Sky F1 otevřeně přiznal svou frustraci a označil se za „naprosto k ničemu“. „Vždycky je to na mě,“ posteskl si Brit, který navíc prohlásil, že pokud jde o tým, „asi by měli změnit jezdce“. Po startu závodu z tvrdých pneumatik navíc během prvního kola klesl o dvě pozice a nakonec zůstal uvězněný v DRS vlaku, což mu znemožnilo výraznější posun vpřed.
Po závodě Hamilton znovu zopakoval, že nemá co dodat k výkonnosti a opět vyjádřil pochybnosti o své budoucnosti ve Ferrari. „Doufám, že se vrátím,“ uvedl s viditelným odstupem a s nadějí na zlepšení během letní přestávky.
Zatímco Hamilton působí zklamaně a rezignovaně, týmový šéf Ferrari Frédéric Vasseur jeho postoj nezpochybňuje. „Nemusím ho motivovat. Je frustrovaný, ale ne demotivovaný,“ ujistil Vasseur média. Připomněl, že sportovci v obdobných situacích často reagují emocemi a výbuchy frustrace jsou součástí závodnického života.
Vasseur také zdůraznil, že Hamilton je nesmírně náročný nejen na tým, ale především na sebe sama, což podle něj stále slouží jako silná motivace pro lepší výkony. „Je sedminásobný mistr světa, je to velmi náročný jezdec, a když váš týmový kolega jede na pole position a vy končíte v Q2, je to těžké,“ řekl Vasseur.
Podle šéfa Ferrari je však současná situace pouze přechodná. „Charles získal pole position, Lewis je ve složité pozici a závod byl pro něj těžký, protože jsme sázeli na tvrdé pneumatiky, což ho uvízlo v DRS vlaku. Chápu jeho frustraci, ale všichni táhneme za jeden provaz a věřím, že se vrátíme silnější.“
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.