George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
George Russell si po Velké ceně Maďarska neodpustil typicky britský smysl pro humor, když v tzv. cooldown room žertoval na účet jezdců McLarenu, kteří se v závěru závodu ocitli nebezpečně blízko kolizi. „Proč jsi ho prostě nenabral?“ řekl se smíchem Oscaru Piastrimu, který se na předposledním kole snažil předjet týmového kolegu Landa Norrise v první zatáčce. „To by bylo skvělé!“
Souboj mezi McLareny byl dalším z řady těsných týmových duelů, které britský tým letos zažívá. Norris tentokrát zvolil strategii jedné zastávky, zatímco Piastri vsadil na dvě. V závěru závodu měl tedy Australan výhodu čerstvějších pneumatik, ale při pokusu o manévr se dostal příliš blízko, zablokoval kola a musel z pokusu vycouvat. Kontakt se mu podařilo vyhnout jen o vlásek.
Těsný moment neunikl ani Russellovi, který sám bojoval o pódium a nakonec dokázal překonat Charlese Leclerca a získat třetí místo. Jeho komentář, i když míněný v nadsázce, ukazuje nejen na dobrou náladu po návratu Mercedesu na stupně vítězů, ale i na napětí, které na trati panovalo mezi oběma vozy McLarenu.
Na sociálních sítích Mercedes Russellův vtip okamžitě podpořil. „GEORGE!“ stálo v příspěvku na X (dříve Twitter), doplněném o emoji zakrývající oči a smíchem plačící tvář. „Opravdu to vítězství chtěl.“
Pro Russella šlo o první pódium od vítězství v Kanadě, a zároveň o důkaz, že návrat ke starší specifikaci zadního zavěšení mohl být správný krok. Mercedes po sérii slabších závodů sáhl po známější konfiguraci a Hungaroring ukázal, že tým dokáže stále držet krok s čelem pole.
Russell si ale zachoval chladnou hlavu. „Je skvělé být zpátky na pódiu,“ řekl po závodě. „Ale neměli bychom výsledek přeceňovat. McLaren byl opět extrémně silný, Max [Verstappen] byl mimo pozici a i Aston Martin zajel výborný víkend. Přesto – co se týče tempa – to byl náš nejlepší závod sezony, možná hned po Kanadě.“
Po maďarském závodě je Russell čtvrtý v šampionátu jezdců, 15 bodů za Verstappenem. Mercedes drží třetí místo mezi konstruktéry, se ztrátou 24 bodů na Ferrari. Letní přestávka tedy přichází v momentě, kdy se stříbrné šípy opět nadechují k útoku.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.