George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
George Russell definitivně utnul spekulace o své budoucnosti a potvrdil, že s Mercedesem počítá i pro sezonu 2026. Navzdory fámám, které ho spojovaly s možným odchodem kvůli zájmu o Maxe Verstappena, zůstává loajální a klidný – podle jeho slov je podpis nové smlouvy pouze otázkou času, nikoliv nejistoty.
Tlak ze strany médií i fanoušků sílil poté, co šéf týmu Toto Wolff připustil jednání s Verstappenem. Russell však celou dobu zdůrazňoval, že Mercedes je jeho domovem, a po zisku šestého letošního pódia v Maďarsku své stanovisko potvrdil. „Toto se nemusí ničeho obávat – a já taky ne,“ uvedl pro Sky Sports F1. „Všechno má svůj čas, nejde o to něco uspěchat.“
Třetí místo v Budapešti přišlo po silném výkonu, kdy Russell v úvodní fázi závodu držel za sebou Landa Norrise a v závěru se prosadil před Charlese Leclerca. Výsledkem tak podtrhl svou aktuální formu i přínos pro tým, který se i přes náročné období zvedá.
Přesto zůstává realistický: Mercedes podle něj nemá v letošním roce na to, aby pravidelně porážel McLaren. „Ti kluci odvádějí neuvěřitelnou práci, jsou o třídu jinde než zbytek pole,“ přiznal. „Naším cílem je být nejlepším zbytek – a k tomu teď směřujeme.“
Russell zároveň naznačil, že velká část pole už se soustředí na sezonu 2026, kdy přijdou nové technické předpisy. Mercedes chce v mezičase budovat silné jádro a jezdeckou stabilitu – což Russellovo setrvání bezpochyby představuje.
Sám pilot však nehodlá jednat pod tlakem. „Jsem s týmem už čtyři roky, příští rok to bude pět – budujeme vztah a chci, aby všechno sedlo správně. Počkejme si na správný moment,“ uzavřel.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.