Jamie Chadwick vyjádřila uznání nad dosavadním působením Lewise Hamiltona ve Ferrari. Podle ní britský pilot předčil očekávání a ukazuje, že rychle zapadl do nového prostředí. Přesto upozorňuje, že během nadcházející Velké ceny Bahrajnu to nebude mít snadné.
Lewis Hamilton zatím ve své první sezoně u Ferrari prochází náročným obdobím. Nejlepší výsledek zaznamenal minulý víkend v Japonsku, kde dojel na sedmém místě. Předtím skončil desátý při svém debutu v Austrálii a v Číně byl diskvalifikován kvůli nadměrnému opotřebení podlahy, a to přesto, že původně dojel šestý.
Navzdory těmto komplikacím se Hamiltonovi podařilo v Číně zvítězit ve sprintu, vůbec poprvé od svého přestupu k italské stáji. Sedminásobný šampion později přiznal, že Ferrari objevilo technický problém, který brzdil výkon jeho vozu. Doufá, že se díky této identifikaci situace zlepší.
Jamie Chadwick, závodnice seriálu Le Mans, se k Hamiltonovu působení vyjádřila pozitivně: „V některých ohledech to předčilo očekávání,“ řekla pro Sky Sports. Zároveň však upozornila, že v Bahrajnu to nebude mít Brit snadné, zejména s ohledem na aktuální výkonnost McLarenu.
Podle Chadwick byl Hamiltonův posun mezi závody v Austrálii a Číně výrazný: „To, co jsme viděli v Číně, byl určitě velký krok. V tom autě je pro něj stále spousta nového.“ Zároveň však připomněla, že i drobné chyby v kvalifikaci mohou hrát rozhodující roli v tak těsném poli.
Ferrari se po třech závodech nachází v Poháru konstruktérů až za McLarenem, na který ztrácí už 76 bodů. Šéf týmu Frederic Vasseur přesto vzkázal, že stáj nehodlá měnit svůj přístup, a to ani po neuspokojivém startu sezony.
Chadwick očekává, že okruh v Bahrajnu bude McLarenu sedět: „Při testech to tam vypadalo dobře a trať jim obecně vyhovuje. Bude ale záležet na podmínkách, v teplejších podmínkách se daří jiným týmům než v chladnějších.“ Rozhodující podle ní bude především to, kdo dokáže víkend nejlépe zvládnout bez chyb.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.