Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Odchod Christiana Hornera z čela Red Bullu otřásl celým paddockem Formule 1 a vyvolal řadu reakcí. Jednou z nejsledovanějších byla ta od samotného Maxe Verstappena, čtyřnásobného mistra světa, který pod Hornerovým vedením dosáhl svých největších kariérních úspěchů. Na sociálních sítích zveřejnil stručný, ale srdečný vzkaz, kterým se se svým dlouholetým šéfem rozloučil.
„Od mého prvního vítězství až po čtyři světové tituly jsme spolu zažili neuvěřitelné úspěchy. Vyhráli jsme památné závody a překonali nespočet rekordů. Děkuji za všechno, Christiani!“ napsal Verstappen. Tón jeho sdělení byl respektující, přesto však nepřekročil rámec formálního poděkování.
Odchod Hornera přichází po více než dvou dekádách v čele týmu a v době, kdy Red Bull čelí tlaku nejen od konkurence, ale i z vlastních řad. Napětí v zákulisí se stupňovalo už delší dobu, ačkoliv oficiální důvod jeho konce nebyl konkrétně sdělen. Pro Verstappena, který se s Hornerem pojí nejen pracovně, ale i osobně, tak končí důležitá kapitola.
Britský šéf se ještě v den oznámení rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Podle svědků šlo o silně emotivní chvíle, při nichž Horner opakovaně dojetím přerušil svou řeč. Strávil na místě přibližně 90 minut, během nichž poděkoval lidem, se kterými budoval jeden z nejdominantnějších týmů posledních let.
Přestože Verstappenova reakce byla veřejná a pozitivní, budoucnost jeho dalšího setrvání v týmu je stále předmětem spekulací. Vzhledem k tomu, že se v zákulisí hovoří o zájmu Mercedesu, bude klíčové sledovat, jak se nový management Red Bullu postaví k udržení své největší hvězdy.
Verstappen zatím veřejně neuvedl, zda Hornerův odchod ovlivní jeho rozhodování o budoucnosti. Ale jedno je jisté – konec této spolupráce znamená zlomový bod pro celý tým a start nové, nejisté éry.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.