Marcus Ericsson přiznává, že byl hodně rozzlobený, když ho Sauber ve Velké ceně Mexika požádal, aby obětoval svůj závod ve prospěch Charlese Leclerca.
Švédský pilot dojel po solidním výkonu na bodovaném devátém místě. Když byl na počátku závodu na hyper-měkkých pneumatikách desátý, tak jej Sauber požádal, aby pomohl chránit pozici svého týmového kolegy Leclerca jedoucího před ním, že za sebou bude zdržovat jejich soupeře.
Pneumatiky už měl hodně opotřebované, ztrácel tempo a po pomalé zastávce se na trať vrátil jako poslední: "Fakt jsem byl ve voze strašně naštvaný. Opravdu jsem byl frustrovaný. Vím, že musíme pracovat na tom nejlepším výsledku pro tým, ale v mém případě to bylo trochu extrémní. Cítil jsem, že jsem svůj závod zahodil, což mě hodně frustrovalo," připouští Ericsson.
"Můj druhý stint to zachránil a jsem na to vážně hrdý. Dojet po všech těchto věcech stále na devátém místě a porazit všechna tato auta, to je celkem neuvěřitelné," pokračuje pilot Sauberu, jenž za sebou nakonec nechal oba vozy Toro Rosso, Williamsu i Haasu i Ocona s Force Indií.
Saubery byly po postupu do závěrečné části kvalifikace na hyper-měkkých pneumatikách na začátku závodu v defenzívě, proto chtěl tým ve své strategii Ericssona obětovat, aby zdržel smečku vozů za Leclercem, jenž příští rok přestupuje k Ferrari.
"Plán byl zkrátka pomoci Charlesově závodu. Úplně jsem obětoval ten svůj, abych mu pomohl. Chtěl jsem do boxů zamířit o hodně kol dříve, protože jsem věděl, že svůj závod zahazuji, ale kvůli týmu a Charlese jsem musel držet ta auta za sebou, abych mu pomohl vyjet si náskok. Takže jsem to pro tým udělal, ale bylo to frustrující, protože jsem cítil, že s tím zahazuji svou šanci na body," přiznává 28letý Švéd, jenž se příští rok přesouvá do IndyCar.
"Vždy jsem byl týmovým hráčem, vždy jsem dělal všechno pro tým. Šel vždy na první místo, což je jedna z mých schopností, které si lidé hodně cení. A já to tak budu dělat vždy. Myslím, že jsem to udělal velkým způsobem a i Charles to uznal. Po závodě mi také poděkoval s tím, že beze mě by takový závod nemohl odjet," dodává Ericsson. Jeho týmový kolega tedy i jeho zásluhou finišoval na sedmé příčce. Pro Sauber tak vybojovali cenných 10 bodů a mezi konstruktéry tak předstihli Toro Rosso.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.