Daniel Ricciardo je spokojený s pokrokem, který Renault dosáhl se specifikací C své pohonné jednotky. Dodává mu důvěru, že se svým přestupem k francouzskému týmu učinil to správné rozhodnutí.
Australský pilot během letní přestávky překvapil svým odchodem od Red Bullu k Renaultu, jemuž se od návratu do F1 se svým továrním týmem v roce 2016 nepodařilo ani jednou skončit na pódiu, zatímco se svým současným zaměstnavatelem přecházejícímu k Hondě občas vyhrál.
K jeho optimismu ale přispívají pokroky Renaultu se svým šasi i s pohonnou jednotkou, která v poslední specifikaci získala k dobru 15 kW a kterou s Maxem Verstappenem používá od GP Itálie.
"Během mého období s pohonnými jednotkami Renault jsme měli vylepšení, která fungovala, a některá, která nefungovala. To je realita. Samozřejmě, že když nefungují, tak je to trochu frustrující či demoralizující vzhledem k tomu, že očekáváte víc, než toho dostáváte," uvádí Ricciardo.
"Ta jejich poslední verze má pozitiva a přináší zisky, což je dobré. Je to povzbuzující pro další část tohoto roku, ale i pro mou budoucnost. Je to drobné, hezké pozitivum," hodnotí pilot Red Bullu poslední specifikaci, kterou Renault představil.
Zrychlení bylo znát od prvního kolaNa otázku, jestli byl nárůst výkonnosti při prvním nasazení v Monze opravdu znatelný, Ricciardo odpovídá: "Byl, a abych byl upřímný, když slyšíte Christiana [Hornera], tak je to v určitém smyslu povzbuzující, protože všichni víme, jaký ten vztah je. Nemusí nic říkat, jestli víte, co myslím. Ale on to udělal, což bylo důkazem toho, že šlo o správný krok," popisuje pochvalnou reakci svého šéfa.
"Jako pilot to můžete cítit, obzvlášť v kvalifikaci. To bylo poprvé, kdy jsem u ní všechno zapnul. Připadalo mi to, jako by vás to více tlačilo před brzděním. Šlo o krok správným směrem, o tom jsem přesvědčen," komentuje i přes potíže s jejím mapováním, které se objevily v Singapuru.
Povzbuzen je i technický ředitel Renaultu Marcin Budkowski: "Představuje základ nového motoru. Snad toho přijde ještě mnohem více, pokud jde o motor pro příští rok, alespoň takový je plán. Je to fajn dosáhnout tohoto povzbuzení. Před příštím rokem nás to motivuje k tomu, abychom toho udělali více."
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.