Pokud vás postihla nemilá novinka, přišli jste o živé vysílání internetové televize DIGI, není nezbytné ihned propadat špatné náladě a zanevřít na svět Grand Prix. Ač není F1NEWS.cz schopný zajistit online vysílání, přehled o dění na okruhu a v zákulisí s námi můžete mít i nadále.
Diváci, kteří byli dlouhá léta zvyklí na bezplatné sledování svých oblíbených formulí a slavných pilotů, museli překousnout trpký plod aktuální situace v podobě přesunu F1 na placené platformy.
F1 se přestěhovala na sportovní kanály Sport 1 a Sport 2 a maďarský provozovatel AMC se dohodl s internetovou televizí DIGI o zprostředkování přenosů z Grand Prix.
Jenže spolupráce skončila a rozhořčené hlasy na sociálních sítích hovoří jasně o tom, že mnoho z vás nechce jen mávnout rukou.
Věříme, že kompenzací nastalé situace může být kvalitní zpravodajský servis, ve kterém najdete nejen chybějící informace z živých přenosů závodů, ale současně ověřené a důvěryhodné novinky ze zákulisí.
V reportážích z volných tréninků, kvalifikací a závodů, často zprostředkovaných online, přináší F1NEWS.cz ihned aktuální informace a fotografie či videa od týmů, publikované na sociálních sítích a webových stránkách.
K dispozici jsou prohlášení všech pilotů a šéfů týmů v jediném článku, analýzy závodních strategií, přehledy nejrychlejších časů, zastávek v boxech, nejvyšších maximálních rychlostí, penalizací a jako velký bonus až 1000 fotografií z každého závodu ve velkém rozlišení, které lze snadno filtrovat pro dohledání oblíbeného jezdce nebo týmu.
Denní zpravodajství je doplněno odbornými informacemi o závodní technice, připravovaných novinkách a nechybí ani oblíbené pohledy do bohaté historie F1 a komentáře připravené odborníky v oboru F1. Nesmíme zapomenout ani na diskusi, která je ve velké míře kvalitní a přispívá ke zlepšování naší práce, ať to jsou názory, podněty či připomínky.
Problémy kolem živých přenosů se táhnou již několik let, F1NEWS.cz je tady stále a věříme, že vám dokážeme nabídnout dostatek informací, abyste nezůstali mimo hru.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.