Pokud vás postihla nemilá novinka, přišli jste o živé vysílání internetové televize DIGI, není nezbytné ihned propadat špatné náladě a zanevřít na svět Grand Prix. Ač není F1NEWS.cz schopný zajistit online vysílání, přehled o dění na okruhu a v zákulisí s námi můžete mít i nadále.
Diváci, kteří byli dlouhá léta zvyklí na bezplatné sledování svých oblíbených formulí a slavných pilotů, museli překousnout trpký plod aktuální situace v podobě přesunu F1 na placené platformy.
F1 se přestěhovala na sportovní kanály Sport 1 a Sport 2 a maďarský provozovatel AMC se dohodl s internetovou televizí DIGI o zprostředkování přenosů z Grand Prix.
Jenže spolupráce skončila a rozhořčené hlasy na sociálních sítích hovoří jasně o tom, že mnoho z vás nechce jen mávnout rukou.
Věříme, že kompenzací nastalé situace může být kvalitní zpravodajský servis, ve kterém najdete nejen chybějící informace z živých přenosů závodů, ale současně ověřené a důvěryhodné novinky ze zákulisí.
V reportážích z volných tréninků, kvalifikací a závodů, často zprostředkovaných online, přináší F1NEWS.cz ihned aktuální informace a fotografie či videa od týmů, publikované na sociálních sítích a webových stránkách.
K dispozici jsou prohlášení všech pilotů a šéfů týmů v jediném článku, analýzy závodních strategií, přehledy nejrychlejších časů, zastávek v boxech, nejvyšších maximálních rychlostí, penalizací a jako velký bonus až 1000 fotografií z každého závodu ve velkém rozlišení, které lze snadno filtrovat pro dohledání oblíbeného jezdce nebo týmu.
Denní zpravodajství je doplněno odbornými informacemi o závodní technice, připravovaných novinkách a nechybí ani oblíbené pohledy do bohaté historie F1 a komentáře připravené odborníky v oboru F1. Nesmíme zapomenout ani na diskusi, která je ve velké míře kvalitní a přispívá ke zlepšování naší práce, ať to jsou názory, podněty či připomínky.
Problémy kolem živých přenosů se táhnou již několik let, F1NEWS.cz je tady stále a věříme, že vám dokážeme nabídnout dostatek informací, abyste nezůstali mimo hru.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.