Max Verstappen si po svém odstoupení ve Velké ceně Maďarska uvědomuje, že to se svými nadávkami a kritikou motoru Renault v rádiu trochu přehnal. Důvod společně s omluvou včera zveřejnil na sociálních sítích.
Pilot Red Bullu musel svůj vůz odstavit již v 5. kole závodu. V rádiu hodně nadával s tím, že by chtěl ještě kousek ujet a motor klidně zničit. K Renaultu uvedl, že se kazí pořád. Potom naštvaný Verstappen dokonce novinářům řekl, že by byl rád, kdyby televize jeho sprosté hlášky necenzurovala.
It's a tough pill to swallow when your race ends earlyRacing is EVERYTHING to these guys 💔#HungarianGP 🇭🇺 #F1 pic.twitter.com/UsPNKEpmLu
— Formula 1 (@F1) July 29, 2018Vše se mu ale v hlavě rozleželo a na Instagramu se včera omluvil: "Když se ohlédnu zpět, tak zklamání stále přetrvává. Neměl jsem ale používat slova, která jsou ve tom vypjatém okamžiku použil. Emoce mnou po dobré startu hodně cloumaly."
"Tato frustrace má důvod: další nečekané selhání motoru, ke kterému dochází v posledních několika letech příliš často. Do Budapešti jsme přijeli s vysokými očekáváními a to, že jsme nebyli konkurenceschopní, pro nás bylo těžké strávit. Teď jdu do letní přestávky s nadějí, že se po ní vrátíme silnější," vysvětluje Verstappen.
Looking back on yesterday the disappointment is still there. However, I should not have used the words I did in the heat of the moment. Emotions were running high after a good start to the race. These frustrations came for a reason, after another unexpected engine failure which have been happening too often over the past few years. We came to Budapest with high expectations and not being able to be competitive made it hard to swallow for us. I will go into the summer break hoping we will be back stronger after it.
Jeho šéf Christian Horner poté zkritizoval Renault kvůli tomu, že jim nedodává dostatečně kvalitní produkt, i když za něj platí miliony. Na to jeho protějšek u francouzského výrobce reagoval s tím, že veřejné nářky Hornera ignorují už od roku 2015. "Je naprosto jasné, že s nimi nechceme mít už nic společného," dodal Abiteboul.
Oscar Piastri vynechá úvodní páteční trénink v Abú Zabí, aby McLaren splnil pravidlo nasazení nováčka, a jeho vůz převezme testovací jezdec Pato O’Ward, který týmu poskytne cenná data.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.