Max Verstappen si po svém odstoupení ve Velké ceně Maďarska uvědomuje, že to se svými nadávkami a kritikou motoru Renault v rádiu trochu přehnal. Důvod společně s omluvou včera zveřejnil na sociálních sítích.
Pilot Red Bullu musel svůj vůz odstavit již v 5. kole závodu. V rádiu hodně nadával s tím, že by chtěl ještě kousek ujet a motor klidně zničit. K Renaultu uvedl, že se kazí pořád. Potom naštvaný Verstappen dokonce novinářům řekl, že by byl rád, kdyby televize jeho sprosté hlášky necenzurovala.
It's a tough pill to swallow when your race ends earlyRacing is EVERYTHING to these guys 💔#HungarianGP 🇭🇺 #F1 pic.twitter.com/UsPNKEpmLu
— Formula 1 (@F1) July 29, 2018Vše se mu ale v hlavě rozleželo a na Instagramu se včera omluvil: "Když se ohlédnu zpět, tak zklamání stále přetrvává. Neměl jsem ale používat slova, která jsou ve tom vypjatém okamžiku použil. Emoce mnou po dobré startu hodně cloumaly."
"Tato frustrace má důvod: další nečekané selhání motoru, ke kterému dochází v posledních několika letech příliš často. Do Budapešti jsme přijeli s vysokými očekáváními a to, že jsme nebyli konkurenceschopní, pro nás bylo těžké strávit. Teď jdu do letní přestávky s nadějí, že se po ní vrátíme silnější," vysvětluje Verstappen.
Looking back on yesterday the disappointment is still there. However, I should not have used the words I did in the heat of the moment. Emotions were running high after a good start to the race. These frustrations came for a reason, after another unexpected engine failure which have been happening too often over the past few years. We came to Budapest with high expectations and not being able to be competitive made it hard to swallow for us. I will go into the summer break hoping we will be back stronger after it.
Jeho šéf Christian Horner poté zkritizoval Renault kvůli tomu, že jim nedodává dostatečně kvalitní produkt, i když za něj platí miliony. Na to jeho protějšek u francouzského výrobce reagoval s tím, že veřejné nářky Hornera ignorují už od roku 2015. "Je naprosto jasné, že s nimi nechceme mít už nic společného," dodal Abiteboul.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.