Stíhací jízda na fyzicky náročném okruhu Silverstone byla pro Lewise Hamiltona tak náročná, že se po závodě sotva postavil na nohy.
Na tiskové konferenci po Velké ceně Británie byl dotázán na to, zda odmítal mluvit kvůli frustraci po úvodní kolizi s Kimim Räikkönenem. "Vůbec ne. Hele, pro vás to je snadné sedět a sledovat závod. Já jsem v tom závodě ale málem vypotil duši," reagoval Hamilton.
"Tlačil jsem na to úplně na 100 %, tisíc procent každý kousek energie, kterou jsem měl. Nic mi nezůstalo, když jsem přijel do boxů. Lidé očekávají, že vystoupíte z auta, budete mávat, usmívat se a všechno to kolem. Já jsem do toho dal všechno, měl jsem problém stát na nohou," přiznává pilot Mercedesu.
"V Těchto dnech to je fyzicky tak náročné. A je to jiné, když vedete a kontrolujete rychlost. Já se probojovával zezadu. V tu chvíli jsem už neměl ze sebe co vydat, musel jsem se zhluboka nadechnout. S Kimim nemám žádné problémy," vysvětluje Hamilton, jenž po Silverstone v šampionátu na svého hlavního soupeře Sebastiana Vettela ztrácí 8 bodů.
Obhajoval i taktiku Mercedesu, který své piloty ponechal v závěru během výjezdu safety caru na trati, zatímco Ferrari zamířila v 33. kole do boxů: "Nemůžu mluvit za Valtteriho, protože si myslím, že v tu chvíli očividně vedl. A oni věřili, že to zřejmě dokáže udržet. Pro mě to byla příležitost dostat se na třetí místo. Myslím, že šlo o správné rozhodnutí."
"Kdybych ostatní následoval a zajel do boxů, tak bych vyjel za nimi, měli bychom stejné pneumatiky a já bych se s jejich předjetím trápil a téměř jistě bych druhý neskončil. Ostatní kluci by mi odskočili. Proto si myslím, že šlo 100% o správné rozhodnutí. Zejména v případě mého vozu."
"Nevím, kolik kol měl za sebou Valtteri, ale zřejmě šlo o to správné rozhodnutí i pro něj. Bylo to však velmi těžké bojovat na našich pneumatikách proti lidem na čerstvých, to určitě. V dokonalém světě bych měl nové pneumatiky, ale takový den to pro mě nebyl," dodává Hamilton.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.