Brendon Hartley má plnou podporu svého týmu, což ale v konečném důsledku nemusí mít žádný vliv na jeho předčasný konec kariéry.
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko s výkony Novozélanďana není spokojený, proto již za něj hledá náhradu - například uprostřed rozjeté sezóny zkoušel získat Landa Norrise z McLarenu.
V Kanadě prožil Hartley další špatný víkend, když hned v prvním kole závodu ztratil Lance Stroll kontrolu nad svým Williamsem a přimáčkl jej na zeď. Připravil ho tak o možnost napravit svou reputaci, ale manažer Toro Rosso Graham Watson tvrdí, že italský tým stojí plně za ním a chce, aby sezónu po boku Pierra Gaslyho dokončil.
"Chceme, aby byl úspěšný. Jako tým Toro Rosso jsem 100% za Brendonem," popisuje Watson. Připouští ale, že to nebude stáj z Faenzy, kdo nakonec rozhodne o osudu 28letého jezdce.
"Piloty řídí hlavně Red Bull, a pak jsme my jako tým těmi, kdo s dvěma kluky spolupracují a snažíme se jim vštípit schopnosti budoucích mistrů světa. Nemáme tedy u Toro Rosso plnou kontrolu nad tím, co se stane s našimi jezdci," vysvětluje Watson.
Hartley v sedmi závodech letošní sezóny získal pouze jeden bod za 10. místo v Baku, jeho týmový kolega Gasly jich má na svém kontě již osmnáct. Bez bodu zůstávají pouze Romain Grosjean z Haasu a Sergej Sirotkin z Williamsu.
Thanks for all the kind messages that have flooded in over social. I’m all ok. Yes I have been a bit unlucky recently, yes there has been a bit of noise in the background, but I feel strong, hungrier than ever, and I have full confidence in myself and the team of people around me. I will continue working hard to make my own luck at the next race. Lastly and maybe most importantly, I’m still smiling 👍 Thanks to all at Toro Rosso and Honda for doing a great job all weekend.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.