Tradičně po konci sezóny týmy začínají uzavírat nové partnerské dohody. Letos to vypadá na nemalé změny.
Španělská média totiž začala spekulovat o odchodu Banco Santander od Ferrari. Tradiční banka ze španělské Kantábrie, která byla založena před více jak 150 lety, sponzorovala Maranello od roku 2010, kdy ke stáji nastoupil Fernando Alonso.
Každoročně Santander do týmové kasičky přispěl 40 miliony eur. Poté, co Alonso před třemi lety opustil Ferrari, španělská banka prodloužila kontrakt do konce roku 2017. Nyní to ale vypadá, že Santander nebude v příštím roce figurovat jako jeden z hlavních sponzorů. Je ale možné, že stále tým bude finančně podporovat - ale v menší míře. Santander bude údajně svůj marketingový rozpočet investovat více do fotbalu.
O něco pozitivnější je situace u McLarenu, který má pro příští rok nemalé ambice díky rozvázání vztahu s Hondou. Je tomu pár dní, co tým z Wokingu uzavřel dohodu s Alonsovo módní firmou Kimoa, která se zaměřuje primárně na volnočasovou módu kalifornského stylu.
Mnohem zajímavější ale je rýsující se dohoda s brazilským petrolejovým gigantem Petrobras. Brazilská média berou tento kontrakt za uzavřený. Napovídá tomu i situace ve Formuli 2, kde bude v příštím roce jezdit junior McLarenu Lando Norris po boku Brazilce Sérgia Sette Câmara, který je Petrobrasem financován.
Petrobras již z Formule 1 známe, jelikož patřil mezi hlavní sponzory Williamsu v letech 1998 až 2008. V roce 2014 bylo toto partnerství na menší úrovni znovu obnoveno.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.