Tradičně po konci sezóny týmy začínají uzavírat nové partnerské dohody. Letos to vypadá na nemalé změny.
Španělská média totiž začala spekulovat o odchodu Banco Santander od Ferrari. Tradiční banka ze španělské Kantábrie, která byla založena před více jak 150 lety, sponzorovala Maranello od roku 2010, kdy ke stáji nastoupil Fernando Alonso.
Každoročně Santander do týmové kasičky přispěl 40 miliony eur. Poté, co Alonso před třemi lety opustil Ferrari, španělská banka prodloužila kontrakt do konce roku 2017. Nyní to ale vypadá, že Santander nebude v příštím roce figurovat jako jeden z hlavních sponzorů. Je ale možné, že stále tým bude finančně podporovat - ale v menší míře. Santander bude údajně svůj marketingový rozpočet investovat více do fotbalu.
O něco pozitivnější je situace u McLarenu, který má pro příští rok nemalé ambice díky rozvázání vztahu s Hondou. Je tomu pár dní, co tým z Wokingu uzavřel dohodu s Alonsovo módní firmou Kimoa, která se zaměřuje primárně na volnočasovou módu kalifornského stylu.
Mnohem zajímavější ale je rýsující se dohoda s brazilským petrolejovým gigantem Petrobras. Brazilská média berou tento kontrakt za uzavřený. Napovídá tomu i situace ve Formuli 2, kde bude v příštím roce jezdit junior McLarenu Lando Norris po boku Brazilce Sérgia Sette Câmara, který je Petrobrasem financován.
Petrobras již z Formule 1 známe, jelikož patřil mezi hlavní sponzory Williamsu v letech 1998 až 2008. V roce 2014 bylo toto partnerství na menší úrovni znovu obnoveno.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.