Romain Grosjean je přesvědčený o tom, že se jeho jezdecké schopnosti zlepšují paralelně s pokroky jeho týmu. To je pro něj povzbuzením k tomu, aby u Haasu zůstal i v následujících sezónách.
Francouz, jenž s americkou stájí končí druhou sezónu, prohlašuje, že je u ní spokojený, byť jej během závodních víkendů v rádiu často slyšíme, jak si stěžuje na brzdy či na auto. A hodlá u ní ještě pár let vydržet.
"Rosteme společně. Mám výhodu, že jsem svou kariéru v F1 začal v 27 letech. Teď mi je 31. Dokážu si představit, že budu pokračovat do 37, 38 nebo do 39 let. Stále mám před sebou hodně roků. Pokud můžu růst s Haasem, pak ano - proč ne?" ptá se Grosjean pro domácí rádio RMC.
Původně věřil, že by díky Haasu mohl mít větší šanci k přestupu k jejich technickému partnerovi - k Ferrari. Tato naděje se ale postupně rozplynula. Pokud ale Haas udělá v příštích letech další pokrok a přijde s konkurenceschopným balíkem, pak chce dodržet svá slova a bojovat s ním o vítězství.
"Pokud mi bude dáno auto, které bude mít na vítězství v grand prix, pak jsem na to už dnes připravený," uvádí sebevědomě Grosjean, jemuž s 28 body v šampionátu patří mezi jezdci 13. pozice před svým týmovým kolegou Kevinem Magnussenem - ten na něj ztrácí 9 bodů.
Oba se budou snažit tento víkend svému týmu poháněnému aktuálními motory Ferrari pomoci k posunu mezi konstruktéry. Haasu patří 8. místo a na Renault před sebou mu schází 2 body, šesté Toro Rosso má náskok 6 bodů. Pokud by se americkému týmu podařilo oba soupeře přeskočit, polepšilo by si na odměnách v přepočtu o 262 mil. Kč (12 mil. dolarů).
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.