Romain Grosjean je přesvědčený o tom, že se jeho jezdecké schopnosti zlepšují paralelně s pokroky jeho týmu. To je pro něj povzbuzením k tomu, aby u Haasu zůstal i v následujících sezónách.
Francouz, jenž s americkou stájí končí druhou sezónu, prohlašuje, že je u ní spokojený, byť jej během závodních víkendů v rádiu často slyšíme, jak si stěžuje na brzdy či na auto. A hodlá u ní ještě pár let vydržet.
"Rosteme společně. Mám výhodu, že jsem svou kariéru v F1 začal v 27 letech. Teď mi je 31. Dokážu si představit, že budu pokračovat do 37, 38 nebo do 39 let. Stále mám před sebou hodně roků. Pokud můžu růst s Haasem, pak ano - proč ne?" ptá se Grosjean pro domácí rádio RMC.
Původně věřil, že by díky Haasu mohl mít větší šanci k přestupu k jejich technickému partnerovi - k Ferrari. Tato naděje se ale postupně rozplynula. Pokud ale Haas udělá v příštích letech další pokrok a přijde s konkurenceschopným balíkem, pak chce dodržet svá slova a bojovat s ním o vítězství.
"Pokud mi bude dáno auto, které bude mít na vítězství v grand prix, pak jsem na to už dnes připravený," uvádí sebevědomě Grosjean, jemuž s 28 body v šampionátu patří mezi jezdci 13. pozice před svým týmovým kolegou Kevinem Magnussenem - ten na něj ztrácí 9 bodů.
Oba se budou snažit tento víkend svému týmu poháněnému aktuálními motory Ferrari pomoci k posunu mezi konstruktéry. Haasu patří 8. místo a na Renault před sebou mu schází 2 body, šesté Toro Rosso má náskok 6 bodů. Pokud by se americkému týmu podařilo oba soupeře přeskočit, polepšilo by si na odměnách v přepočtu o 262 mil. Kč (12 mil. dolarů).
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.