Formule 1 je prostředí, kam se účastníci rádi vracejí, a nemusí to být nutně jenom do kokpitů. Známe comebacky superkrátké (Massa), po několika měsících či dokonce po deseti letech. Jedním z navrátilců bude i Button - nepodlehne lákání a atmosféře?
Ve Formuli 1 prožil 17 sezón a zcela určitě bude vzpomínat na tu desátou, to se stal na voze Brawn GP mistrem světa. Loni se rozhodl dát si roční přestávku, v níž mnoho lidí spatřovalo definitivní rozloučení s F1, protože i v jiných sportech většinou po onom roce už není k pokračování dostatečná vůle. Ani ne po půl roce se však Jenson Button opět vrací na "místo činu" - a tím se roztáčejí kola dohadů, zda jednorázové působení v týmu McLaren nenahlodá jeho odhodlání být mimo F1.
Sedmatřicetiletý pilot tak docela mimo F1 není. Když se loni v Abú Zabí loučil s paddockem, poměrně dost zainteresovaných lidí vědělo, že Button má uzavřenou dohodu s Ronem Dennisem, podle níž zůstává členem týmu i pro dvě následující sezóny, tedy 2017 a 2018. Což už doslova a do písmene spouští stavidla spekulací - Alonso není v týmu spokojen, i když burcuje k nápravě - a podle mnohých je vrcholem jeho rozčarování "odskok" do dějiště 500 mil INDY. Mohlo by tedy dojít ke scénáři, že po sezóně ukončí svůj tříletý pobyt ve Wokingu a na jeho místo by mohl opět nastoupit Button.
"Nemohu to v žádném případě vyloučit. S týmem mám smlouvu pro příští rok, takže proč bych nemohl závodit?" odpověděl Button na přímou otázku agentury Press Association Sport. Zároveň přiznal, že byl na počátku tohoto roku kontaktován dvěma týmy, aby pro ně v tomto roce jezdil. Vzhledem k tomu, že Mercedes a Williams potvrdili své týmové sestavy až letos v lednu, logicky se nabízí vysvětlení, že by mohlo jít o tyto dvě stáje.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.