Ona patnáctikolová bitva mezi holandským mladíkem a zkušeným finským matadorem byla hojně diskutovaná a názory se klonily na obě strany. Důvodem byla především otázka, zda Verstappen při své obraně nebyl za hranicí nepsané etikety pilotů.
Fanoušci a odborníci se pustili do detailních rozborů, ale hodnotilo se i mezi piloty samotnými. Při pravidelném pátečním briefingu pilotů v rámci Grand Prix Německa na Hockenheimringu apeloval Carlos Sainz jr. na FIA, aby ohledně změn směru při brzdění zvážila zavedení přísnějších pravidel.
FIA po Grand Prix Maďarska připustila, že Verstappen si na trati počínal "tvrdě, alev rámci pravidel". S tím ovšem někteří piloti nesouhlasili, mezi nimi například Jenson Button. Ten popsal změny směrů při brzdném manévru jako nejnebezpečnější záležitost, jakou lze udělat.
"Všichni piloti se shodli, že změny směrů v brzdné zóně jsou velmi nebezpečné, proto se domnívám, že by FIA měla k této záležitosti zaujmout přísnější stanovisko," prohlásil Sainz jr. Na otázku motorsport.com, jaká sankce by v případě opakování podobné situace měla následovat, španělský pilot dodal. "Měla by být citelná. Pořád nám říkají, že se na tuto problematiku zaměří a budou ji nějak postihovat. Trvám na tom, že to je jedna z nejnebezpečnějších věcí. Připouštím, že v minulosti jsem ji také použil, takže vím, o co jde. Každý pilot si pokouší bránit svou pozici, takže se to od jistého bodu může stát značně ošidné."
Jenson Button se vyjádřil rovněž v tom směru, že Verstappen snad pochopil výhrady, které k němu jsou. "Nechci tu rozebírat, o čem jsme na briefingu hovořili. Ale jsem si jistý, že Max hodně pochopil. Určitě to vnímá lépe než předtím."
Daniil Kvjat, kterého Verstappen nahradil u Toro Rosso, posuzuje Verstappenovo chování v Maďarsku poněkud méně tvrdě, nicméně připoustí, že by si do budoucna uměl v této záležitosti představit úpravu pravidel.
"Myslím, že teď slyšíme na toto téma trochu přehnané názory. Jasně, bránil se docela tvrdě, ale to se občas stává. Myslím, že pokud nedošlo k nějaké velké havárii, tak to lidé ignorují - nebyl tam žádný velký incident, tak je to v pořádku. My samozřejmě nechceme, aby se při brzdění auto pohybovalo sem a tam, existují pochopitelně určitá nařízení. Možná teď dojde k nějaké úpravě předpisů, ale než se tak stane, není důvod o tom nijak zvlášť debatovat," komentuje situaci ruský pilot.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.