Ona patnáctikolová bitva mezi holandským mladíkem a zkušeným finským matadorem byla hojně diskutovaná a názory se klonily na obě strany. Důvodem byla především otázka, zda Verstappen při své obraně nebyl za hranicí nepsané etikety pilotů.
Fanoušci a odborníci se pustili do detailních rozborů, ale hodnotilo se i mezi piloty samotnými. Při pravidelném pátečním briefingu pilotů v rámci Grand Prix Německa na Hockenheimringu apeloval Carlos Sainz jr. na FIA, aby ohledně změn směru při brzdění zvážila zavedení přísnějších pravidel.
FIA po Grand Prix Maďarska připustila, že Verstappen si na trati počínal "tvrdě, alev rámci pravidel". S tím ovšem někteří piloti nesouhlasili, mezi nimi například Jenson Button. Ten popsal změny směrů při brzdném manévru jako nejnebezpečnější záležitost, jakou lze udělat.
"Všichni piloti se shodli, že změny směrů v brzdné zóně jsou velmi nebezpečné, proto se domnívám, že by FIA měla k této záležitosti zaujmout přísnější stanovisko," prohlásil Sainz jr. Na otázku motorsport.com, jaká sankce by v případě opakování podobné situace měla následovat, španělský pilot dodal. "Měla by být citelná. Pořád nám říkají, že se na tuto problematiku zaměří a budou ji nějak postihovat. Trvám na tom, že to je jedna z nejnebezpečnějších věcí. Připouštím, že v minulosti jsem ji také použil, takže vím, o co jde. Každý pilot si pokouší bránit svou pozici, takže se to od jistého bodu může stát značně ošidné."
Jenson Button se vyjádřil rovněž v tom směru, že Verstappen snad pochopil výhrady, které k němu jsou. "Nechci tu rozebírat, o čem jsme na briefingu hovořili. Ale jsem si jistý, že Max hodně pochopil. Určitě to vnímá lépe než předtím."
Daniil Kvjat, kterého Verstappen nahradil u Toro Rosso, posuzuje Verstappenovo chování v Maďarsku poněkud méně tvrdě, nicméně připoustí, že by si do budoucna uměl v této záležitosti představit úpravu pravidel.
"Myslím, že teď slyšíme na toto téma trochu přehnané názory. Jasně, bránil se docela tvrdě, ale to se občas stává. Myslím, že pokud nedošlo k nějaké velké havárii, tak to lidé ignorují - nebyl tam žádný velký incident, tak je to v pořádku. My samozřejmě nechceme, aby se při brzdění auto pohybovalo sem a tam, existují pochopitelně určitá nařízení. Možná teď dojde k nějaké úpravě předpisů, ale než se tak stane, není důvod o tom nijak zvlášť debatovat," komentuje situaci ruský pilot.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.
Lewis Hamilton se letos sžívá s novým prostředím ve Ferrari po dvanácti letech u Mercedesu. Už teď ale vzhlíží k roku 2026 s jasným požadavkem.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.