Rozvody a námluvy v F1 se začínají rozjíždět se stále větší intenzitou a ve hře zdaleka není jenom post u Ferrari. Nejen Räikkönen, ale i Massa či Button počítají své kontrakty u Williamsu resp. McLarenu na poslední měsíce.
Zatímco oslavenec Daniel Ricciardo, který má v první červencový den narozeniny, už souhlasil s dalším působením u Red Bullu (do konce roku 2018), rozehrává se boj o sedačku ve Williamsu. Felipe Massa zatím nepotvrdil žádnou dohodu s týmem, v němž působí třetí sezónu. Williams je totiž spojován i s možným příchodem Jensona Buttona, který by se tak vrátil do stáje, kde v roce 2000 jako dvacetiletý mladíček začínal.
Když byl Massa dotázán, zda dostal na vybranou, Brazilec odvětil: "Nic takového se nestalo, já sám si vyberu, co chci udělat. Jestli chci dál závodit nebo co budu dělat dál. Rozhodně bude správnou odpovědí čas. Takže zatím relaxuji a přemýšlím o tom, jak jezdím. Upřímně netuším, co se bude dál dít. Ale věci se budou odvíjet správným směrem. Určitě se rozhodnu, co budu dál dělat," naznačil další kroky ve své kariéře Massa.
"Udělám jenom to, co mám opravdu v plánu. Jsem odhodlán realizovat to, o čem jsem přesvědčen, že bude pro mě dobré. Věřím, že budu závodit v týmu, ve kterém budu odvádět patřičnou práci, nebudu se pouze účastnit. Nejsem tu kvůli absolvovaným závodům, ale kvůli závodění a snaze být stále konkurenceschopný, to je věc, ve kterou věřím," dodává Massa.
"S Williamsem už jsme začali jednat, ale jak jsem už uvedl, teprve čas přinese správnou odpověď," uzavírá pětatřicetiletý Brazilec.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.