Rozvody a námluvy v F1 se začínají rozjíždět se stále větší intenzitou a ve hře zdaleka není jenom post u Ferrari. Nejen Räikkönen, ale i Massa či Button počítají své kontrakty u Williamsu resp. McLarenu na poslední měsíce.
Zatímco oslavenec Daniel Ricciardo, který má v první červencový den narozeniny, už souhlasil s dalším působením u Red Bullu (do konce roku 2018), rozehrává se boj o sedačku ve Williamsu. Felipe Massa zatím nepotvrdil žádnou dohodu s týmem, v němž působí třetí sezónu. Williams je totiž spojován i s možným příchodem Jensona Buttona, který by se tak vrátil do stáje, kde v roce 2000 jako dvacetiletý mladíček začínal.
Když byl Massa dotázán, zda dostal na vybranou, Brazilec odvětil: "Nic takového se nestalo, já sám si vyberu, co chci udělat. Jestli chci dál závodit nebo co budu dělat dál. Rozhodně bude správnou odpovědí čas. Takže zatím relaxuji a přemýšlím o tom, jak jezdím. Upřímně netuším, co se bude dál dít. Ale věci se budou odvíjet správným směrem. Určitě se rozhodnu, co budu dál dělat," naznačil další kroky ve své kariéře Massa.
"Udělám jenom to, co mám opravdu v plánu. Jsem odhodlán realizovat to, o čem jsem přesvědčen, že bude pro mě dobré. Věřím, že budu závodit v týmu, ve kterém budu odvádět patřičnou práci, nebudu se pouze účastnit. Nejsem tu kvůli absolvovaným závodům, ale kvůli závodění a snaze být stále konkurenceschopný, to je věc, ve kterou věřím," dodává Massa.
"S Williamsem už jsme začali jednat, ale jak jsem už uvedl, teprve čas přinese správnou odpověď," uzavírá pětatřicetiletý Brazilec.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.
Více než 5 000 nadšených tifosi zaplnilo Fiorano, aby byli svědky historického momentu – Lewis Hamilton a Charles Leclerc poprvé vyrazili na trať s novým vozem Ferrari SF-25.
Po propuštění z pozice šéfa týmu Haas vedl Guenther Steiner právní spor proti svému bývalému zaměstnavateli. Spor byl nyní ukončen, když Steiner žalobu stáhl po mimosoudním urovnání konfliktu mezi oběma stranami.
Po testech s modelem F1 75 se Lewis Hamilton a Charles Leclerc okamžitě vrátili do Itálie, aby poprvé usedli za volant Ferrari SF-25. Na okruhu Fiorano se popasovali s novým vozem pro sezonu 2025 a ukázali své rychlé kolo.
Monacká Velká cena za sucha bývá často předvídatelná, kde kvalifikace často určuje vítěze. Nová pravidla, která zavádějí vyšší počet povinných zastávek v boxech, by však mohla závodnímu víkendu přinést větší dynamiku a agresivnější tempo.
Bezpečnost hraje v motorsportu klíčovou roli, přičemž FIA neustále hledá způsoby, jak zlepšit všechny její aspekty – od ochrany samotných závodníků přes bezpečí traťových maršálů až po maximální zabezpečení diváků.