Rozvody a námluvy v F1 se začínají rozjíždět se stále větší intenzitou a ve hře zdaleka není jenom post u Ferrari. Nejen Räikkönen, ale i Massa či Button počítají své kontrakty u Williamsu resp. McLarenu na poslední měsíce.
Zatímco oslavenec Daniel Ricciardo, který má v první červencový den narozeniny, už souhlasil s dalším působením u Red Bullu (do konce roku 2018), rozehrává se boj o sedačku ve Williamsu. Felipe Massa zatím nepotvrdil žádnou dohodu s týmem, v němž působí třetí sezónu. Williams je totiž spojován i s možným příchodem Jensona Buttona, který by se tak vrátil do stáje, kde v roce 2000 jako dvacetiletý mladíček začínal.
Když byl Massa dotázán, zda dostal na vybranou, Brazilec odvětil: "Nic takového se nestalo, já sám si vyberu, co chci udělat. Jestli chci dál závodit nebo co budu dělat dál. Rozhodně bude správnou odpovědí čas. Takže zatím relaxuji a přemýšlím o tom, jak jezdím. Upřímně netuším, co se bude dál dít. Ale věci se budou odvíjet správným směrem. Určitě se rozhodnu, co budu dál dělat," naznačil další kroky ve své kariéře Massa.
"Udělám jenom to, co mám opravdu v plánu. Jsem odhodlán realizovat to, o čem jsem přesvědčen, že bude pro mě dobré. Věřím, že budu závodit v týmu, ve kterém budu odvádět patřičnou práci, nebudu se pouze účastnit. Nejsem tu kvůli absolvovaným závodům, ale kvůli závodění a snaze být stále konkurenceschopný, to je věc, ve kterou věřím," dodává Massa.
"S Williamsem už jsme začali jednat, ale jak jsem už uvedl, teprve čas přinese správnou odpověď," uzavírá pětatřicetiletý Brazilec.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.