Už loni se vedly dalekosáhlé diskuze, zda mistr světa 2009 opustí nejen McLaren, ale F1 jako takovou. Nyní se tytéž spekulace opět dostávají na přetřes. Uvidíme Brita v F1 i příští rok?
Šestatřicetiletý pilot tvrdí, že ho F1 nadále baví, ale odmítl se jasně vyjádřit, jestli ho fanoušci uvidí i v příští sezóně. Na jasnou otázku BBC Radia 5 Live nedokázal dát stejnou odpověď.
Button byl dotázán, zda ho F1 ještě pořád těší a jestli bude chtít pokračovat i příští rok. "V tuto chvíli F1 stále miluji. Na druhou část nemohu odpovědět. O budoucnosti nepřemýšlím, žiji pro daný moment," sdělil posluchačům Button.
Všeobecně se má za to, že Button na konci této sezóny své působení u McLarenu na základě dobíhajícího kontraktu ukončí. Fernando Alonso má svou tříletou smlouvu do konce roku 2017. Tým zatím neoznámil žádné předběžné prohlášení nebo náznak, kdo by mohl Buttona nahradit, ale má se všeobecně za to, že na jeho místo by pravděpodobně nastoupil současný rezervní pilost Stoffel Vandoorne.
Je tu však ještě otázka peněz a marketingových vztahů, protože majoritní sponzor týmu by si mohl s odvoláním na velký marketingový přínos vyžádat setrvání Buttona u týmu.
Samozřejmě se ruku v ruce s tímto výhledem řeší otázka, kam by Button zamířil, kdyby nadále chtěl v F1 působit. Padlo jméno týmu Williams, kde Button v roce 2000 jako mladík začínal svou kariéru. Předpokládá se, že by měl odejít Felipe Massa, v tom případě by byl Button zdatnou náhradou. Ale Jenson v tuto chvíli odmítá cokoli jiného, než se soustředit na kanadský závod a nechává spekulace nadále bujet.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.