Podobná informace není žádnou novinkou, závodní ředitel McLarenu už se v podobném duchu vyjádřil před týdnem a nadále si na svém tvrzení trvá, jen k němu přidává pověstné slůvko "ale"...
V rámci příprav, odhadů a výhledů pro tento závodní víkend Eric Boullier prohlásil, že McLaren se kvalitou svého šasi řadí za Mercedes a Red Bull, z toho důvodu by mohl být schopen v monackých ulicích zdolat i Ferrari (čtěte zde). Za svým výrokem o kvalitách McLarenu si stojí, jen dodává, že jde o určité okruhy.
Vettel v kvalifikaci skončil čtvrtý, Räikkönen šestý, zatímco McLareny zajely 10. a 13. čas. Proto se okamžitě snesly dotazy na Boulliera, zda ještě stále tvrdí, že McLaren je v otázce šasi na třetím místě.
"To je dobrá otázka. Když se podíváte na dostupná data z GPS, tak mohu říci, ano, jsme. Tento závodní víkend jsme zaměřili pozornost na pneumatiky a to nás hodně zaměstnalo, ať šlo o důvěru pilotů k vozu nebo schopnosti dosáhnout limitu. Takže jsme ho nemohli plně využít. Ale na některých okruzích, ano, máme tak dobré šasi," ubezpečuje Boullier.
Piloti připouštějí přílišný optimismus týmu"Docela velkým problémem pro nás byly pneumatiky, tento víkend se nám nepodařilo s nimi dobře pracovat. A pro kvalifikační výsledek je to přitom dost důležité. Mám smíšené pocity, byť jsem šťastný, že jsem se dostal do Q3. Na druhou stranu jsme od vozu očekávali podstatně více. Z tohoto hlediska jsem zklamaný, ale stalo se. Teď už to nijak nezměním," vyjádřil své pocity Alonso.
"V Q2 nebyl vůz příliš dobře vyvážen. Po celou dobu bylo vyladění na jisté úrovni, ale nemáme k dispozici něco tak dobrého jako Red Bull. Hodně bojujeme s nedotáčivostí, zvláště v pomalých zatáčkách. Pokud se budeme snažit pracovat s nastavením a pokusíme se jej zlepšit v jedné oblasti, ztratíme v některé jiné," dodává Button.
S ohledem na penalizaci Kimi Räikkönena může dojít ke srovnání McLarenu a Ferrari přímo na trati. Fin bude startovat z řady za Španělem.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.