Podobná informace není žádnou novinkou, závodní ředitel McLarenu už se v podobném duchu vyjádřil před týdnem a nadále si na svém tvrzení trvá, jen k němu přidává pověstné slůvko "ale"...
V rámci příprav, odhadů a výhledů pro tento závodní víkend Eric Boullier prohlásil, že McLaren se kvalitou svého šasi řadí za Mercedes a Red Bull, z toho důvodu by mohl být schopen v monackých ulicích zdolat i Ferrari (čtěte zde). Za svým výrokem o kvalitách McLarenu si stojí, jen dodává, že jde o určité okruhy.
Vettel v kvalifikaci skončil čtvrtý, Räikkönen šestý, zatímco McLareny zajely 10. a 13. čas. Proto se okamžitě snesly dotazy na Boulliera, zda ještě stále tvrdí, že McLaren je v otázce šasi na třetím místě.
"To je dobrá otázka. Když se podíváte na dostupná data z GPS, tak mohu říci, ano, jsme. Tento závodní víkend jsme zaměřili pozornost na pneumatiky a to nás hodně zaměstnalo, ať šlo o důvěru pilotů k vozu nebo schopnosti dosáhnout limitu. Takže jsme ho nemohli plně využít. Ale na některých okruzích, ano, máme tak dobré šasi," ubezpečuje Boullier.
Piloti připouštějí přílišný optimismus týmu"Docela velkým problémem pro nás byly pneumatiky, tento víkend se nám nepodařilo s nimi dobře pracovat. A pro kvalifikační výsledek je to přitom dost důležité. Mám smíšené pocity, byť jsem šťastný, že jsem se dostal do Q3. Na druhou stranu jsme od vozu očekávali podstatně více. Z tohoto hlediska jsem zklamaný, ale stalo se. Teď už to nijak nezměním," vyjádřil své pocity Alonso.
"V Q2 nebyl vůz příliš dobře vyvážen. Po celou dobu bylo vyladění na jisté úrovni, ale nemáme k dispozici něco tak dobrého jako Red Bull. Hodně bojujeme s nedotáčivostí, zvláště v pomalých zatáčkách. Pokud se budeme snažit pracovat s nastavením a pokusíme se jej zlepšit v jedné oblasti, ztratíme v některé jiné," dodává Button.
S ohledem na penalizaci Kimi Räikkönena může dojít ke srovnání McLarenu a Ferrari přímo na trati. Fin bude startovat z řady za Španělem.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.