Podobná informace není žádnou novinkou, závodní ředitel McLarenu už se v podobném duchu vyjádřil před týdnem a nadále si na svém tvrzení trvá, jen k němu přidává pověstné slůvko "ale"...
V rámci příprav, odhadů a výhledů pro tento závodní víkend Eric Boullier prohlásil, že McLaren se kvalitou svého šasi řadí za Mercedes a Red Bull, z toho důvodu by mohl být schopen v monackých ulicích zdolat i Ferrari (čtěte zde). Za svým výrokem o kvalitách McLarenu si stojí, jen dodává, že jde o určité okruhy.
Vettel v kvalifikaci skončil čtvrtý, Räikkönen šestý, zatímco McLareny zajely 10. a 13. čas. Proto se okamžitě snesly dotazy na Boulliera, zda ještě stále tvrdí, že McLaren je v otázce šasi na třetím místě.
"To je dobrá otázka. Když se podíváte na dostupná data z GPS, tak mohu říci, ano, jsme. Tento závodní víkend jsme zaměřili pozornost na pneumatiky a to nás hodně zaměstnalo, ať šlo o důvěru pilotů k vozu nebo schopnosti dosáhnout limitu. Takže jsme ho nemohli plně využít. Ale na některých okruzích, ano, máme tak dobré šasi," ubezpečuje Boullier.
Piloti připouštějí přílišný optimismus týmu"Docela velkým problémem pro nás byly pneumatiky, tento víkend se nám nepodařilo s nimi dobře pracovat. A pro kvalifikační výsledek je to přitom dost důležité. Mám smíšené pocity, byť jsem šťastný, že jsem se dostal do Q3. Na druhou stranu jsme od vozu očekávali podstatně více. Z tohoto hlediska jsem zklamaný, ale stalo se. Teď už to nijak nezměním," vyjádřil své pocity Alonso.
"V Q2 nebyl vůz příliš dobře vyvážen. Po celou dobu bylo vyladění na jisté úrovni, ale nemáme k dispozici něco tak dobrého jako Red Bull. Hodně bojujeme s nedotáčivostí, zvláště v pomalých zatáčkách. Pokud se budeme snažit pracovat s nastavením a pokusíme se jej zlepšit v jedné oblasti, ztratíme v některé jiné," dodává Button.
S ohledem na penalizaci Kimi Räikkönena může dojít ke srovnání McLarenu a Ferrari přímo na trati. Fin bude startovat z řady za Španělem.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.