Po níži by mě vždy stoupnout tlak. V historii F1 jsme několikrát byli svědky vzestupu týmu, který se ocitl téměř na dně. Stačí připomenout Ferrari a McLaren v roce 1980 - dva roky poté už oba týmy bojovaly o mistrovský titul.
Fanoušci McLarenu na takové zmrtvýchvstání čekají jak na smilování. Loňský rok byl jedním z nejhorších, na vítězství čeká tým z Wokingu už více než tři roky - naposledy vyhrál Jenson Button brazilskou Grand Prix 2011. Jak se ovšem služebně nejstarší pilot závodního pole vyjádřil, v tomto směru zatím nelze očekávat změnu.
"Bezpečně můžeme oznámit, že žádnou Grand Prix nevyhrajeme," reagoval šestatřicetiletý pilot na otázku, jaké jsou vyhlídky stáje McLaren pro letošní sezónu. Zároveň si ani netroufá odhadnout, co by mělo vést k opětovným úspěchům. "To ještě nevím, protože my všichni příliš netušíme, na čem jsme. To nám závody nevyhraje - bylo by samozřejmě velkým úspěchem toho dosáhnout. Před prvním závodem ale spíš vidím pouze zlepšení proti loňskému roku."
Button však věří, že tým se vrací do lepší poloviny startovního pole, byť jsou to zatím postupné kroky. "Zlepšili jsme se, ale to nestačí. Křivka posunu musí být během sezóny rozhodně větší. Dosáhli jsme lepší spolehlivosti, cítím i větší nasazení, ale pořád musíme pracovat na výkonu a celkovém přítlaku," dodává Button.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.