Po níži by mě vždy stoupnout tlak. V historii F1 jsme několikrát byli svědky vzestupu týmu, který se ocitl téměř na dně. Stačí připomenout Ferrari a McLaren v roce 1980 - dva roky poté už oba týmy bojovaly o mistrovský titul.
Fanoušci McLarenu na takové zmrtvýchvstání čekají jak na smilování. Loňský rok byl jedním z nejhorších, na vítězství čeká tým z Wokingu už více než tři roky - naposledy vyhrál Jenson Button brazilskou Grand Prix 2011. Jak se ovšem služebně nejstarší pilot závodního pole vyjádřil, v tomto směru zatím nelze očekávat změnu.
"Bezpečně můžeme oznámit, že žádnou Grand Prix nevyhrajeme," reagoval šestatřicetiletý pilot na otázku, jaké jsou vyhlídky stáje McLaren pro letošní sezónu. Zároveň si ani netroufá odhadnout, co by mělo vést k opětovným úspěchům. "To ještě nevím, protože my všichni příliš netušíme, na čem jsme. To nám závody nevyhraje - bylo by samozřejmě velkým úspěchem toho dosáhnout. Před prvním závodem ale spíš vidím pouze zlepšení proti loňskému roku."
Button však věří, že tým se vrací do lepší poloviny startovního pole, byť jsou to zatím postupné kroky. "Zlepšili jsme se, ale to nestačí. Křivka posunu musí být během sezóny rozhodně větší. Dosáhli jsme lepší spolehlivosti, cítím i větší nasazení, ale pořád musíme pracovat na výkonu a celkovém přítlaku," dodává Button.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.