Mistr světa 2009 neprožil sezónu, na kterou bude s nostalgickou slzou v oku vzpomínat. Cítí však, že McLaren potřebuje impuls nejen do zimní přestávky, ale také pro začátek příští sezóny. A tomu by měl napomoci závod v Abú Zabí.
Tým, který prožívá jednu z nejhorších sezón ve své existenci v F1 nastoupí do posledního závodu s dalšími aktualizacemi - Button je přesvědčen, že by mohly přinést týmu podstatně lepší výsledek, než jakých doposud stáj dosahovala. "Pokud se nám podaří prosadit se na bodované příčky, bude to pro McLaren zcela určitě na konci nepovedené sezóny potřebná vzpruha, zároveň odmění všechno úsilí každého člena týmu, které po celý rok vykazoval," doufá Button.
Brit sice ještě poukazuje na některé slabiny typu MP4-30, ale věří, že na okruhu Yas Marina mohou on a Alonso zvládnout lepší výsledek, než jakým byla 12vteřinová ztráta na poslední bodované místo v Brazílii. "Už myslíme na zimní vývojové období, takže tento víkend nám může jenom dodat pozitiva pro další společnou kapitolu. Motivace se oproti dřívějšku nijak nezměnila. Je skvělé být opět na Yas Marina a vnímat okolní davy, které tvoří v Abú Zabí neuvěřitelnou závodní kulisu. Ale také dojdeme na konec náročného a dlouhého roku. Přestože většina Grand Prix byla pro nás hodně obtížná, nálada zůstává bojovná a všichni už se usilovně zaměřují na příští sezónu."
Plány na poslední závod jsou podle Buttona velmi jednoduché. "Závod to bude pro nás v podstatě stejný jako všechny předchozí. Okruh je značně ošemetný s odlišnými parametry: rychlé úseky, dvě dlouhé rovinky, pomalé zatáčky a technicky náročná pasáž na konci kola. Je to výzva s ohledem na správné nastavení vozu, je nám jasné, že takový typ trati nám příliš nebude vyhovovat, ale přesto doufáme, že zde budeme lepší než na Interlagosu," doufá Button.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.