Mistr světa 2009 neprožil sezónu, na kterou bude s nostalgickou slzou v oku vzpomínat. Cítí však, že McLaren potřebuje impuls nejen do zimní přestávky, ale také pro začátek příští sezóny. A tomu by měl napomoci závod v Abú Zabí.
Tým, který prožívá jednu z nejhorších sezón ve své existenci v F1 nastoupí do posledního závodu s dalšími aktualizacemi - Button je přesvědčen, že by mohly přinést týmu podstatně lepší výsledek, než jakých doposud stáj dosahovala. "Pokud se nám podaří prosadit se na bodované příčky, bude to pro McLaren zcela určitě na konci nepovedené sezóny potřebná vzpruha, zároveň odmění všechno úsilí každého člena týmu, které po celý rok vykazoval," doufá Button.
Brit sice ještě poukazuje na některé slabiny typu MP4-30, ale věří, že na okruhu Yas Marina mohou on a Alonso zvládnout lepší výsledek, než jakým byla 12vteřinová ztráta na poslední bodované místo v Brazílii. "Už myslíme na zimní vývojové období, takže tento víkend nám může jenom dodat pozitiva pro další společnou kapitolu. Motivace se oproti dřívějšku nijak nezměnila. Je skvělé být opět na Yas Marina a vnímat okolní davy, které tvoří v Abú Zabí neuvěřitelnou závodní kulisu. Ale také dojdeme na konec náročného a dlouhého roku. Přestože většina Grand Prix byla pro nás hodně obtížná, nálada zůstává bojovná a všichni už se usilovně zaměřují na příští sezónu."
Plány na poslední závod jsou podle Buttona velmi jednoduché. "Závod to bude pro nás v podstatě stejný jako všechny předchozí. Okruh je značně ošemetný s odlišnými parametry: rychlé úseky, dvě dlouhé rovinky, pomalé zatáčky a technicky náročná pasáž na konci kola. Je to výzva s ohledem na správné nastavení vozu, je nám jasné, že takový typ trati nám příliš nebude vyhovovat, ale přesto doufáme, že zde budeme lepší než na Interlagosu," doufá Button.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.