Není to jenom otázka přetřásaného incidentu v monackých ulicích, ale celkový přístup k závodění. Někdejší Hamiltonův týmový kolega Jenson Button je toho názoru, že trojnásobný mistr světa může mít potíže "unést své úspěchy".
Button, který strávil s Hamiltonem v jednom týmu tři roky (2010-2012) nechce nijak komentovat Lewisův monacký incident. Jak uvedl obhájce a zároveň nový mistr světa, v minulých dnech bylo příliš mnoho důvodů ke slavení, včetně oslav šedesátin jeho matky, která ho dle jeho vlastních slov "málem zabila". Letos prý pil mnohem více, takže "... za posledních pár měsíců jsem rozhodně přibral něco na váze."
Ohledně monackého "ťukesu" byl dotazován i Lewisův současný kolega Nico Rosberg, ale jenom s úsměvem odvětil: "Nečtu monacké noviny."
"Necítím se ale tak zle, jak vypadám. V minulých dvou dnech jsem skoro jeden celý prospal. Obecně jsem hodně energický člověk, ale týden po Mexiku jsme toho hodně vypili, už jsem to i cítil," dodal Hamilton. A právě tohle chování se vůbec Buttonovi nelíbí. "Docela rychle se stává arogantním," uvedl Jenson pro německý list Bild.
Služebně a po Räikkönenovi i věkově nejstarší pilot současného startovního pole naráží na nedávné Hamiltonovo tvrzení, že se cítí být "kompletním" pilotem, který nevítězí pouze tehdy, když chybuje. Button oponuje: "Nikdo z nás není kompletní. Kdybychom měli jeho auto, tak ho můžeme porazit. Je velmi talentovaný, odvádí skvělou práci, to ano, ale má taky slabé stránky. My - tím míním F1 - potřebujeme vyzyvatele Mercedesu. Pokud Ferrari jeho odstup ještě víc stáhne, mohlo by se toho hodně změnit. Také pro Hamiltona."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.