Není to jenom otázka přetřásaného incidentu v monackých ulicích, ale celkový přístup k závodění. Někdejší Hamiltonův týmový kolega Jenson Button je toho názoru, že trojnásobný mistr světa může mít potíže "unést své úspěchy".
Button, který strávil s Hamiltonem v jednom týmu tři roky (2010-2012) nechce nijak komentovat Lewisův monacký incident. Jak uvedl obhájce a zároveň nový mistr světa, v minulých dnech bylo příliš mnoho důvodů ke slavení, včetně oslav šedesátin jeho matky, která ho dle jeho vlastních slov "málem zabila". Letos prý pil mnohem více, takže "... za posledních pár měsíců jsem rozhodně přibral něco na váze."
Ohledně monackého "ťukesu" byl dotazován i Lewisův současný kolega Nico Rosberg, ale jenom s úsměvem odvětil: "Nečtu monacké noviny."
"Necítím se ale tak zle, jak vypadám. V minulých dvou dnech jsem skoro jeden celý prospal. Obecně jsem hodně energický člověk, ale týden po Mexiku jsme toho hodně vypili, už jsem to i cítil," dodal Hamilton. A právě tohle chování se vůbec Buttonovi nelíbí. "Docela rychle se stává arogantním," uvedl Jenson pro německý list Bild.
Služebně a po Räikkönenovi i věkově nejstarší pilot současného startovního pole naráží na nedávné Hamiltonovo tvrzení, že se cítí být "kompletním" pilotem, který nevítězí pouze tehdy, když chybuje. Button oponuje: "Nikdo z nás není kompletní. Kdybychom měli jeho auto, tak ho můžeme porazit. Je velmi talentovaný, odvádí skvělou práci, to ano, ale má taky slabé stránky. My - tím míním F1 - potřebujeme vyzyvatele Mercedesu. Pokud Ferrari jeho odstup ještě víc stáhne, mohlo by se toho hodně změnit. Také pro Hamiltona."
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.