Není to jenom otázka přetřásaného incidentu v monackých ulicích, ale celkový přístup k závodění. Někdejší Hamiltonův týmový kolega Jenson Button je toho názoru, že trojnásobný mistr světa může mít potíže "unést své úspěchy".
Button, který strávil s Hamiltonem v jednom týmu tři roky (2010-2012) nechce nijak komentovat Lewisův monacký incident. Jak uvedl obhájce a zároveň nový mistr světa, v minulých dnech bylo příliš mnoho důvodů ke slavení, včetně oslav šedesátin jeho matky, která ho dle jeho vlastních slov "málem zabila". Letos prý pil mnohem více, takže "... za posledních pár měsíců jsem rozhodně přibral něco na váze."
Ohledně monackého "ťukesu" byl dotazován i Lewisův současný kolega Nico Rosberg, ale jenom s úsměvem odvětil: "Nečtu monacké noviny."
"Necítím se ale tak zle, jak vypadám. V minulých dvou dnech jsem skoro jeden celý prospal. Obecně jsem hodně energický člověk, ale týden po Mexiku jsme toho hodně vypili, už jsem to i cítil," dodal Hamilton. A právě tohle chování se vůbec Buttonovi nelíbí. "Docela rychle se stává arogantním," uvedl Jenson pro německý list Bild.
Služebně a po Räikkönenovi i věkově nejstarší pilot současného startovního pole naráží na nedávné Hamiltonovo tvrzení, že se cítí být "kompletním" pilotem, který nevítězí pouze tehdy, když chybuje. Button oponuje: "Nikdo z nás není kompletní. Kdybychom měli jeho auto, tak ho můžeme porazit. Je velmi talentovaný, odvádí skvělou práci, to ano, ale má taky slabé stránky. My - tím míním F1 - potřebujeme vyzyvatele Mercedesu. Pokud Ferrari jeho odstup ještě víc stáhne, mohlo by se toho hodně změnit. Také pro Hamiltona."
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.
Více než 5 000 nadšených tifosi zaplnilo Fiorano, aby byli svědky historického momentu – Lewis Hamilton a Charles Leclerc poprvé vyrazili na trať s novým vozem Ferrari SF-25.
Po propuštění z pozice šéfa týmu Haas vedl Guenther Steiner právní spor proti svému bývalému zaměstnavateli. Spor byl nyní ukončen, když Steiner žalobu stáhl po mimosoudním urovnání konfliktu mezi oběma stranami.
Po testech s modelem F1 75 se Lewis Hamilton a Charles Leclerc okamžitě vrátili do Itálie, aby poprvé usedli za volant Ferrari SF-25. Na okruhu Fiorano se popasovali s novým vozem pro sezonu 2025 a ukázali své rychlé kolo.