Byl to právě bývalý španělský monarcha, díky němuž loni vyšlo najevo, že nespokojený nejlepší španělský závodník v F1 zamíří opustí Maranello. Je však nutné dodat, že aristokrat už v té době byl na "vládním odpočinku".
Bývalý španělský král Juan Carlos Alfonso Víctor María de Borbón y Borbón-Dos Sicilias, označovaný jako Juan Carlos I., byl vždy velkým fanouškem motorsportu a dokonce se svezl v dvousedadlovém monopostu McLaren, který pilotoval Martin Brundle. Španělský vladař, který loni v červnu abdikoval ve prospěch svého syna, korunního prince Filipa, díky častým návštěvám paddocku má velice blízko k Fernandu Alonsovi.
A to je možná jeden z důvodů, proč dvojnásobný mistr světa využil přítomnosti bývalé hlavy státu a při Grand Prix Mexika si přítomnému Juanu Carlosovi postěžoval. "Řekl mi, že vlastně nemá motor a nemůže nic dělat," popisuje Juan Carlos při španělskou televizní stanici Movistar své setkání s Alonsem. Jak španělský pilot uvedl, odkroužil na Autodromo Hermános Rodriguez aspoň jedno kolo, i když za normálních okolností by vůbec na start nenastoupil. Učinil tak pouze z úcty kvůli srdečným mexickým fanouškům. Poté prohlásil, že v příštím roce má McLaren jen velmi slabou naději, že vyhraje nějaký závod.
Jeho týmový kolega Jenson Button hovořil v Mexiku pro brazilské Globo Esporte a progres McLarenu vidí jako otázku času: "Budeme vyhrávat závody? To si nemyslím, ale doufám, že v roce 2016 už zabojujeme o pódium. Možná i vyhrajeme. Ale nejvíc se těším na rok 2017, kdy podle mě bude McLaren-Honda opět jedním z uchazečů o titul. Čekají nás velké změny a do té doby už Honda nasbírá dostatek zkušeností."
Brit také uvedl, že dle jeho názoru bude motor Honda příští rok značně odlišný od současného modelu. "Nebudeme už mít problém v oblasti generování energie z hybridní části, což je náš hlavní problém, jak všichni víme," dodal Jenson.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.