Úspěšné představení Fernanda Alonsa v Austinu má i své stinné stránky. Počítalo se s osazením stejného motoru i pro vůz Jensona Buttona, ale jak se zdá, bude si muset Brit možná ještě počkat. Otázkou je, jak rychle se podaří zjistit, proč Alonso odstoupil.
Španěl v Grand Prix USA odváděl velice dobrý výkon a pohyboval se v prořídlém startovním poli krátce před koncem na pátém místě. Pak ale jeho agregát začal ztrácet výkon. Sice svůj vůz do cíle dovezl, ale v posledním kole ho o poslední bodovanou příčku připravil Daniel Ricciardo.
Button měl inovovaný motor dostat k dispozici v Mexiku, ale závodní ředitel Eric Boullier oznámil, že je třeba zachovat při tomto rozhodnutí patřičnou odpovědnost. "Fernando ztratil výkon a my pořád přesně nevíme, proč se tak stalo. Není vyloučeno, že šlo o nějaký problém s čidly, museli jsme mu sdělit, že je třeba auto nově přeprogramovat, ale poškození jsme se nevyhnuli," popisoval Boullier situaci a dodal, že šetření ještě není uzavřené, takže se nedá zatím říci, jaký dopad bude celá záležitost mít.
Boullier dodává, že Button tuto verzi motoru dostane pouze v případě, že bude zaručena její spolehlivost a vydrží déle než jen jeden závod jako v případě Alonsa. "Než provedeme nějaké rozhodnutí, musíme mít záruku, že motor skutečně bude bez problémů fungovat, ne jako v Austinu," dodává Boullier.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.