Dánský mladík, syn někdejšího pilota F1, nastoupil loni k McLarenu jako perspektivní jedinec, což potvrdil hned v prvním závodě sezóny, kdy skončil na stupních vítězů. Příchodem Fernanda Alonsa se však přesunul do pozice testpilota.
Každý soutěživý typ přizná, že raději bojuje se soupeři na závodní trati než s časem při testování vozů, i když výjimky existují, stačí vzpomenout Nicolu Lariniho. Kevin Magnussen je z jiného těsta a vymínil si na vedení McLarenu, že pokud mu tým pro rok 2016 neposkytne závodní sedačku, může odejít jinam. Dlouhá absence na závodní dráze vede často k rychlému zapomnění a čekat další rok bez jediného startu v Grand Prix by mohlo mít pro Magnussena dost nepříjemné následky.
Aby toho nebylo málo, Kevin si ještě v půlce září poranil levou ruku a do jeho nemilých položek přibyla třítýdenní pauza. Ohledně možností zkusit své štěstí jinde informoval tradiční a nepříliš konkrétní formou: "Jsem v kontaktu s několika zajímavými týmy, a to i mimo F1. Doufám, že rozhodnutí padne brzy, zatím se musím obrnit trpělivosti."
Jenže čas běží a těch eventualit už není mnoho, vlastně jen pootevřená dvířka u Lotusu, jehož situace pořád není jasnější, případně u Haas F1 Team. Snad i proto vstoupil do hry Jenson Button, jehož dlouhé rozhodování drželo Magnussena v McLarenu. Mistr světa 2009 si tak trochu vyzkoušel roli dohazovače.
"Osobně se domnívám, že jde o velice talentovaného a velice rychlého pilota, ale jak víme, ani to nemusí stačit na nejvyšší úroveň F1. Měl by své umění zdokonalovat v závodním režimu. Nevím, zda má či nemá šanci získat některé z posledních volných míst, ale je to jednoznačně nejlepší pilot, který je k dispozici. Mohu ho jenom doporučit kterémukoliv týmu, jenž má k dispozici volné místo. Je nejen dobrý jako závodník, může svým přínosem napomoci k úspěchu některého z týmů," vychválil svého loňskho kolegu mistr světa 2009.
Zní to krásně, ale Magnussen má poměrně velkou konkurenci v čerstvém vítězi série GP2 Stoffelu Vandoornovi a ani dvojice testpilotů Ferrari Gutiérrez a Vergne nemají špatné portfolio. Dán tak může skutečně skončit v pozici dívky, kterou na velkém plese F1 nikdo nevyzve k tanci.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.