Dánský mladík, syn někdejšího pilota F1, nastoupil loni k McLarenu jako perspektivní jedinec, což potvrdil hned v prvním závodě sezóny, kdy skončil na stupních vítězů. Příchodem Fernanda Alonsa se však přesunul do pozice testpilota.
Každý soutěživý typ přizná, že raději bojuje se soupeři na závodní trati než s časem při testování vozů, i když výjimky existují, stačí vzpomenout Nicolu Lariniho. Kevin Magnussen je z jiného těsta a vymínil si na vedení McLarenu, že pokud mu tým pro rok 2016 neposkytne závodní sedačku, může odejít jinam. Dlouhá absence na závodní dráze vede často k rychlému zapomnění a čekat další rok bez jediného startu v Grand Prix by mohlo mít pro Magnussena dost nepříjemné následky.
Aby toho nebylo málo, Kevin si ještě v půlce září poranil levou ruku a do jeho nemilých položek přibyla třítýdenní pauza. Ohledně možností zkusit své štěstí jinde informoval tradiční a nepříliš konkrétní formou: "Jsem v kontaktu s několika zajímavými týmy, a to i mimo F1. Doufám, že rozhodnutí padne brzy, zatím se musím obrnit trpělivosti."
Jenže čas běží a těch eventualit už není mnoho, vlastně jen pootevřená dvířka u Lotusu, jehož situace pořád není jasnější, případně u Haas F1 Team. Snad i proto vstoupil do hry Jenson Button, jehož dlouhé rozhodování drželo Magnussena v McLarenu. Mistr světa 2009 si tak trochu vyzkoušel roli dohazovače.
"Osobně se domnívám, že jde o velice talentovaného a velice rychlého pilota, ale jak víme, ani to nemusí stačit na nejvyšší úroveň F1. Měl by své umění zdokonalovat v závodním režimu. Nevím, zda má či nemá šanci získat některé z posledních volných míst, ale je to jednoznačně nejlepší pilot, který je k dispozici. Mohu ho jenom doporučit kterémukoliv týmu, jenž má k dispozici volné místo. Je nejen dobrý jako závodník, může svým přínosem napomoci k úspěchu některého z týmů," vychválil svého loňskho kolegu mistr světa 2009.
Zní to krásně, ale Magnussen má poměrně velkou konkurenci v čerstvém vítězi série GP2 Stoffelu Vandoornovi a ani dvojice testpilotů Ferrari Gutiérrez a Vergne nemají špatné portfolio. Dán tak může skutečně skončit v pozici dívky, kterou na velkém plese F1 nikdo nevyzve k tanci.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.