Dva případy v F1 jsou snad nekonečné. Pokud někdo čekal, že se definitivně rozhodne o Buttonově osudu, přepočítal se. To samé platí o stáji z Enstone, která díky záchrannému pásu v podobě dopisu od Renaultu vyhnula návštěvě Nejvyššího soudu v Londýně.
Zveřejněný dopis o "záměru převzít Lotus" ze strany Renaultu dal týmu na šesté příčce Poháru konstruktéru dalších deset týdnů prostoru k uzavření transakce s francouzskou automobilkou. Může se tak stát, že po několika uveřejněných termínech se oficiálního potvrzení či vyvrácení nového spojení dočkáme až po sezóně, třebaže se tvrdí, že dohoda už je uzavřená a probíhají už jen formality.
Lotus také musel soudu slíbit, že britské úřady od něj obdrží částu čtyř milionů $ za nesplacené daně a pojištění. Pokud tedy proběhne vše v těchto intencích, nic by nemělo stát v cestě tomu, aby se v roce 2016 prezentoval na závodních tratích Renault.
Daily Mail vyjádřil názor, že na volné místo po Romainu Grosjeanovi by mohl za určitých okolností přijít Jenson Button. Dokonce považuje třaskavou náladu při Grand Prix Japonska jako důsledek případného koketování Brita s Francouzi. "Pokud mám příští rok jezdit ve formuli 1, musím mít konkurenceschopné auto. Bojovat o osmou příčku mě nezajímá," uvedl Button pro francouzský list L'Equipe.
Svůj názor vyslovil i David Coulthard, bývalý pilot F1 a televizní komentátor, jenž je považován za jednoho z Buttonových nejbližších přátel. Ten připouští, že by pětatřicetiletý pilot mohl po letošní sezóně své působení v F1 ukončit. "Pokud bytostně věří tomu, že Honda v příštím roce dosáhne velkého výkonnostního vzestupu, jako třeba letos Ferrari, pak by měl pokračovat. V opačném případě to bude kontraproduktivní," domnívá se Coulthard.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.