Dva případy v F1 jsou snad nekonečné. Pokud někdo čekal, že se definitivně rozhodne o Buttonově osudu, přepočítal se. To samé platí o stáji z Enstone, která díky záchrannému pásu v podobě dopisu od Renaultu vyhnula návštěvě Nejvyššího soudu v Londýně.
Zveřejněný dopis o "záměru převzít Lotus" ze strany Renaultu dal týmu na šesté příčce Poháru konstruktéru dalších deset týdnů prostoru k uzavření transakce s francouzskou automobilkou. Může se tak stát, že po několika uveřejněných termínech se oficiálního potvrzení či vyvrácení nového spojení dočkáme až po sezóně, třebaže se tvrdí, že dohoda už je uzavřená a probíhají už jen formality.
Lotus také musel soudu slíbit, že britské úřady od něj obdrží částu čtyř milionů $ za nesplacené daně a pojištění. Pokud tedy proběhne vše v těchto intencích, nic by nemělo stát v cestě tomu, aby se v roce 2016 prezentoval na závodních tratích Renault.
Daily Mail vyjádřil názor, že na volné místo po Romainu Grosjeanovi by mohl za určitých okolností přijít Jenson Button. Dokonce považuje třaskavou náladu při Grand Prix Japonska jako důsledek případného koketování Brita s Francouzi. "Pokud mám příští rok jezdit ve formuli 1, musím mít konkurenceschopné auto. Bojovat o osmou příčku mě nezajímá," uvedl Button pro francouzský list L'Equipe.
Svůj názor vyslovil i David Coulthard, bývalý pilot F1 a televizní komentátor, jenž je považován za jednoho z Buttonových nejbližších přátel. Ten připouští, že by pětatřicetiletý pilot mohl po letošní sezóně své působení v F1 ukončit. "Pokud bytostně věří tomu, že Honda v příštím roce dosáhne velkého výkonnostního vzestupu, jako třeba letos Ferrari, pak by měl pokračovat. V opačném případě to bude kontraproduktivní," domnívá se Coulthard.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.