Jen se objeví jedna zpráva, už tu máme reakci a potvrzení, že nejsme vlastně o nic dál. Boj Buttona nadále trvá, čemuž bychom snad mohli věřit, protože tentokrát se k problému vyjádřila osoba nejpovolanější - Jenson Button sám.
Ještě před několika hodinami se zdálo, že McLaren bude mít jistou sestavu ve stejném složení jako letos i pro rok 2016. Ovšem teď se ozval Jenson Button a prohlásil, že pokud si Ron Dennis myslí, že vše je uzavřeno, je on stále jiného názoru.
Že to v McLarenu vře a začíná to přesahovat i hranice týmu, naznačuje i epizoda s Niki Laudou (Mercedes). Trojnásobný mistr světa, který působil u McLarenu v letech 1982-1985 a přivezl tehdy červenobílým barvám titul mistra světa (1984), navrhl v sobotu před závodem Dennisovi, aby ukončil nejistotu ohledně Buttonova působení u týmu a vykašlal se na finanční stránku.
Jenže to se Dennisovi nelíbilo. Jak už víme, trápil se s jistými zdravotními potížemi a možná i to byl důvod, proč Laudovi v neděli vyčinil, že tohle není jeho startost. "Chtěl jsem jenom napomoci tomu, aby Jenson v F1 zůstal, ostatně je asi posledním gentlemanem v tomto sportu," vysvětloval poté Rakušan své jednání.
Dennis se pak pokoušel rozvířenou situaci uklidnit prohlášením, že měl vždy zájem udržet Buttona v týmu. Pro britské sdělovací prostředky prohlásil, že smouva s britským pilotem je uzavřená a neměnná. Na to má ale Button poněkud jiný názor. "To je jeho výklad. Nebudu komentovat něco, o čem nevím jak to dopadne. Je to soukromá záležitost a neměla se vůbec dostat na veřejnost. Není pravý čas na jakékoli prohlášení, protože se ještě nic nevyřešilo." A jestliže Dennis záležitosti kolem Buttonovy smlouvy označil za "jednoduché", Jenson mu v tomto směru důrazně oponuje: "Pořád je tu plno věcí, které rozhodně nejsou jasné."
Jak je vidět, události v F1 nabírají na obrátkách a zvláště McLaren (i když není jediný) jimi prochází s neztenčenou silou. Možná už za pár vteřin, minut či hodin už bude všechno jinak. Kdo by se tomu mohl divit?
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.