Po letošním největším úspěchu v Maďarsku, kde Fernando Alonso dojel na pátém místě, sklouzl McLaren opět na chvost startovního pole, ovšem v závodech na rychlých tratích ve Spa a na Monze se ani dobré výsledky neočekávaly.
Naděje se tedy upírají k Singapuru, jehož povaha by mohla opět přinést týmu z Wokingu výraznější úspěch. Jenson Button však varuje před přílišným optimismem a žádá, aby si tým nekladl cíle, kterých není schopen dosáhnout.
"V přípravách na každý závod je vždy spousta očekávávní, u nás to není jiné. Měli jsme teď pár opravdu velmi náročných závodů, ale pořád jsme si říkali, že v závěru sezóny díky posílení některých prvků na tom budeme podstatně lépe," volí opatrná slova a raději nechce připomínat, jak se na začátku sezóny tvrdilo, že v její druhé polovině bude McLaren schopen bojovat o stupně vítězů, dokonce padala i slova o možném vítězství.
"Nepochybujeme o tom, že nás čeká dost práce, ale nesmíme čekat, že se dostaví zázraky přes noc. Singapur je fantastický okruh, jede se tu jeden z nejdelších závodů sezóny, tedy z hlediska času, často tu bývá k vidění safety car. Stát se tu může opravdu cokoli, proto se soustřeďme na konfiguraci našich vozů a vydolujme z tohoto víkendu maximum pozitiv," burcuje Button.
Britský pilot se domnívá, že McLaren má v současnosti "čtvrtý nebo pátý nejlepší podvozek ve startovním poli." Navzdory tomu je na předposledním, devátém místě v Poháru konstruktéru se sedmnácti body. Na Sauber ztrácí osm bodů.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.