Po letošním největším úspěchu v Maďarsku, kde Fernando Alonso dojel na pátém místě, sklouzl McLaren opět na chvost startovního pole, ovšem v závodech na rychlých tratích ve Spa a na Monze se ani dobré výsledky neočekávaly.
Naděje se tedy upírají k Singapuru, jehož povaha by mohla opět přinést týmu z Wokingu výraznější úspěch. Jenson Button však varuje před přílišným optimismem a žádá, aby si tým nekladl cíle, kterých není schopen dosáhnout.
"V přípravách na každý závod je vždy spousta očekávávní, u nás to není jiné. Měli jsme teď pár opravdu velmi náročných závodů, ale pořád jsme si říkali, že v závěru sezóny díky posílení některých prvků na tom budeme podstatně lépe," volí opatrná slova a raději nechce připomínat, jak se na začátku sezóny tvrdilo, že v její druhé polovině bude McLaren schopen bojovat o stupně vítězů, dokonce padala i slova o možném vítězství.
"Nepochybujeme o tom, že nás čeká dost práce, ale nesmíme čekat, že se dostaví zázraky přes noc. Singapur je fantastický okruh, jede se tu jeden z nejdelších závodů sezóny, tedy z hlediska času, často tu bývá k vidění safety car. Stát se tu může opravdu cokoli, proto se soustřeďme na konfiguraci našich vozů a vydolujme z tohoto víkendu maximum pozitiv," burcuje Button.
Britský pilot se domnívá, že McLaren má v současnosti "čtvrtý nebo pátý nejlepší podvozek ve startovním poli." Navzdory tomu je na předposledním, devátém místě v Poháru konstruktéru se sedmnácti body. Na Sauber ztrácí osm bodů.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.