Pro pilota je vždy méně příjemné, když se o něj novináři zajímají v kontextu událostí, které nemají s jeho profesí nic společného. Daleko raději hovoří o plánech na další závod, jenž podle něj bude pro tým a dodavatele motorů "velkou zkouškou".
Mistr světa F1 z roku 2009 si v poslední době opravdu užíval zájmu médií, který ho ale příliš netěšil. Nejdřív se přetřásaly okolnosti jeho dalšího působení v F1, psalo se o jeho možné účasti v motoristickém show Top Gear, a když si chtěl s manželkou odpočinout ve Francii, byl okraden. Server F1NEWS.cz o všech těchto případech informoval.
Nyní se Button chystá na Belgii a ví, že po částečném úspěchu v Maďarsku čeká tým mnoho ostřížích pohledů. Brit uvedl, že oba vozy na bodovaných místech v Hungaroringu jsou sice příjemným povzbuzením, ale pořád s ohledem na úspěchy a tradice McLarenu jsou jen prvním krokem k návratu na obvyklé pozice.
Ve Spa se čeká další progres motoru Honda - Japonci pro jeho úpravu využijí žetonů a Button věří, že se výkon opět o něco zvedne. "Pořád nás čeká dlouhá cesta a je nutné se věnovat každé oblasti. Podívejte na Red Bull v Maďarsku, předtím také produkoval váhavé výkony a najednou měl oba piloty na stupních vítězů.
Spa pro nás bude dobrým testem, jak se porovnat s vozy před námi. Okruh je rychlý, takže je třeba mít dobrou aerodynamiku pro rychlé zatáčky. Pokud bude v této oblasti nějaký problém, právě Spa na něj výrazně upozorní," hodnotí šance Button.
Ač nerad, přesto se vrátil i k nemilé zkušenosti v Saint Tropéz. Opakovaně připustil, že jím incident otřásl. "Přinutil mě přijmout zvýšená bezpečnostní opatření. Jsou samozřejmě diskrétní, ale jeho součástí jsou specializovaní bezpečnostní pracovníci, v jejichž náplni práce bude předcházet podobným případům. Byl bych raději, kdybych něco podobného nemusel dělat, ale v zájmu vlastní bezpečnosti jsem souhlasil," uvedl Button.
Objevily se názory, že ve své podstatě šlo o "šťastný incident", protože podle popisu dřívějších případů jde nejspíš o "kvalifikovanou skupinu", která má zkušenosti s dávkováním omamného plynu, takže nedochází k vážným zdravotním problémům. Rovněž je konstatováno, že v případě Buttona šlo o souběh okolností, protože dle kriminalistů zloději netušili, že okradou zrovna hvězdu formule 1. Po pachatelích se nadále pátrá.
Sebastian Vettel, čtyřnásobný mistr světa, zůstává skeptický k plánovaným pravidlům Formule 1 pro rok 2026. Podle něj není jisté, zda nová éra skutečně přinese atraktivnější a vyrovnanější závodění, jak si vedení šampionátu slibuje.
Max Verstappen připouští, že Red Bull po ztrátě dominance prochází lehkou přestavbou. Podle něj nejde o krizi, ale o přirozenou reakci na to, že soupeři stáhli náskok.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.