Třiadvacetiletý Američan, v současné době třetí muž průběžného pořadí v GP2, byl zmiňován médii jako jeden z možných kandidátů na post v Haas F1 Teamu, zejména s ohledem na americký patriotismus.
Proti jeho angažmá ale mluví fakt, že doposud nemá velké zkušenosti s F1, prozatím usedl do monopostu této kategorie jen šestkrát v pozici třetího pilota v týmech Marussia a Caterham. Rossi by byl pochopitelně rád za místo u Haase, ale dle vlastních slov se poohlíží i po jiných možnostech.
"Mým cílem vždy bylo pilotovat vůz F1," uvedl Rossi pro stanici ESPN. "Přitom se nemusím vázat na určitý tým, chci dokázat, že jsem schopen se prosadit na startovní rošt a být kvalitním soupeřem v šampionátu. Proto přivítám jakoukoli příležitost, která se mi naskytne a umožní mi splnit mé závodní sny."
Rossi si je vědom, že pouhé angažmá v nějakém týmu nestačí, aby se zájem o formuli 1 v USA zvedl, musí v ní figurovat velmi úspěšný pilot nebo tým. "Fanoušky v USA přitáhne k F1 jen »jejich« účastník. Tým už se na startovním roštu objeví příští rok, teď by to chtělo ještě dobrého pilota. Američané jsou velcí patrioti a pochopitelně budou žádat, aby reprezentanti jejich země byli úspěšní. Zatím to je určitý problém, ale příští rok už to může být jinak."
Pohledem do historie lze snadno zjistit, že prozatím si Američané vedli úspěšněji v kategorii jezdců, kde Phil Hill a Mario Andretti zaznamenali po jednom titulu mistra světa. Americké konstrukce tak úspěšné nebyly, Eagle, Shadow a Penske sice vyhráli po jedné Grand Prix, přičemž o příslušnosti k USA s výjimkou Gurneova "orla" se dá s úspěchem pochybovat. Až na týmové šéfy totiž většina personálu byli Evropané se zkušenostmi u jiných týmů. Pouze poznamenáváme, že do tohoto výčtu s ohledem na zvláštní specifiku nezapočítáváme závody 500 mil INDY, ačkoliv v letech 1950-1960 byly součástí šampionátu.
Charles Leclerc prohlásil, že závodění za Ferrari má pro něj větší hodnotu než titul s jiným týmem. Svou loajalitu k italské stáji označil za hlubší než samotné výsledky.
Lando Norris potvrdil rostoucí formu McLarenu a ovládl druhý volný trénink na Hungaroringu. Britský pilot byl na technickém okruhu u Budapešti nejrychlejší a naznačil, že oranžoví budou i tento víkend patřit mezi hlavní favority.
Roman Staněk získal v Budapešti svou první pole position ve Formuli 2 díky skvělému kolu v čase 1:28.779. Český jezdec porazil týmového kolegu Fornaroliho a odstartuje nedělní hlavní závod z první příčky.
Helmut Marko připustil, že Max Verstappen by mohl v příští sezóně přehodnotit své setrvání v Red Bullu, pokud se změní okolnosti v týmu. Zároveň zpochybnil atraktivitu Mercedesu jako případné alternativy pro trojnásobného šampiona.
Mercedes před maďarskou GP představil klíčovou úpravu vozu W16, která by měla pomoci zejména Kimi Antonellimu. Andrew Shovlin věří, že tato změna zlepší výkon vozu na náročném Hungaroringu.
McLaren vstoupil do víkendu na Hungaroringu ve velkém stylu a ovládl první volný trénink. Navázal tak na silný výkon z Belgie, kde tým rovněž patřil k nejrychlejším.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari nenaplňuje vysoká očekávání, což potvrdil i nevýrazný výkon na Velké ceně Belgie. Namísto boje o vítězství zatím zažívá frustraci a nelehké hledání formy.
Fernando Alonso kvůli bolestem zad vynechá první trénink na Velkou cenu Maďarska. Jeho místo v kokpitu Aston Martinu dočasně zaujme rezervní jezdec Felipe Drugovich.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.