Třiadvacetiletý Američan, v současné době třetí muž průběžného pořadí v GP2, byl zmiňován médii jako jeden z možných kandidátů na post v Haas F1 Teamu, zejména s ohledem na americký patriotismus.
Proti jeho angažmá ale mluví fakt, že doposud nemá velké zkušenosti s F1, prozatím usedl do monopostu této kategorie jen šestkrát v pozici třetího pilota v týmech Marussia a Caterham. Rossi by byl pochopitelně rád za místo u Haase, ale dle vlastních slov se poohlíží i po jiných možnostech.
"Mým cílem vždy bylo pilotovat vůz F1," uvedl Rossi pro stanici ESPN. "Přitom se nemusím vázat na určitý tým, chci dokázat, že jsem schopen se prosadit na startovní rošt a být kvalitním soupeřem v šampionátu. Proto přivítám jakoukoli příležitost, která se mi naskytne a umožní mi splnit mé závodní sny."
Rossi si je vědom, že pouhé angažmá v nějakém týmu nestačí, aby se zájem o formuli 1 v USA zvedl, musí v ní figurovat velmi úspěšný pilot nebo tým. "Fanoušky v USA přitáhne k F1 jen »jejich« účastník. Tým už se na startovním roštu objeví příští rok, teď by to chtělo ještě dobrého pilota. Američané jsou velcí patrioti a pochopitelně budou žádat, aby reprezentanti jejich země byli úspěšní. Zatím to je určitý problém, ale příští rok už to může být jinak."
Pohledem do historie lze snadno zjistit, že prozatím si Američané vedli úspěšněji v kategorii jezdců, kde Phil Hill a Mario Andretti zaznamenali po jednom titulu mistra světa. Americké konstrukce tak úspěšné nebyly, Eagle, Shadow a Penske sice vyhráli po jedné Grand Prix, přičemž o příslušnosti k USA s výjimkou Gurneova "orla" se dá s úspěchem pochybovat. Až na týmové šéfy totiž většina personálu byli Evropané se zkušenostmi u jiných týmů. Pouze poznamenáváme, že do tohoto výčtu s ohledem na zvláštní specifiku nezapočítáváme závody 500 mil INDY, ačkoliv v letech 1950-1960 byly součástí šampionátu.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.