Letní přestávka dává pilotům F1 možnost si odpočinout od pro někoho jednotvárné práce, neustáleho "kroužení dokolečka". Jenže na dovolené se z hvězd formule 1 stávají lidé mající daleko blíž normálním smrtelníkům, a proto je mohou postihnout i podobné potíže.
Jenson Button a jeho žena Jessica Michihata si vybrali za místo k relaxaci slavné městečko St. Tropéz na francouzské Riviéře. Jak se ale ukázalo, místo, kde alespoň ve filmu vládl rozhodnou rukou četník Ludovic Cruchot, přesvědčivě ztvárněný komikem Louisem de Funésem, se pro ně stalo noční můrou.
Manželé byli okradeni v pronajatém domku, když byli omámeni blíže neurčenou látkou na bázi anestetického plynu, který pachatelé vpustili do klimatizace. Poté si pobertové odnesli věci v hodnotě, která se dle různých médiích liší, od 300.000 do 450 000 liber. Jisté je, že Jessica přišla o svůj zásnubní prsten v hodnotě čtvrt milionu stejné měny.
Buttonův mluvčí uvedl: "Do domu se vloupali nejspíš dva neznámá pachatelé a využili omámení přítomných ke krádeži několika kusů šperků. Odcizili i prsten Jessicy z její ložnice, kde dotyčná ležela v bezvědomí."
Jenson se probudil a cítil známky určitého omámení. Poté si uvědomil, že se stal obětí loupeže. Naštěstí kromě působení plynu k žádnému zranění přítomných nedošlo; kromě Buttonových byli v domku ještě tři jejich přátelé. Přítomní byli způsobem krádeže otřeseni a ihned prostory opustili. Jenson se přesunul do místního pohoří, kde byl viděn při tůře na kole s bývalým pilotem F1 Paulem di Restou.
Místní úřady přiznaly, že sofistikované loupeže tohoto typu jsou stále častější. Existují skupiny, které se specializují na předem vybrané luxusní vily, kam potom zavedou uspávací plyn, nejčastěji do klimatizačního systému. Pachatelé dosud nebyli identifikováni.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.