Williams se závodu v Maďarsku poněkud obával a i když se jeho piloti zpočátku drželi na bodovaných pozicích, postupně je štěstí opouštělo. Nakonec letos podruhé - po GP Monaca - nezaznamenal jeden z nejstarších týmů ve startovním poli ani bod.
Felipe Massa si je nicméně na 100% jist, že se podobný propad už nebude opakovat. "Absolvovali jsme opravdu těžký závod. V tom minulém jsme bojovali o stupně vítězů, takže musíme zanalyzovat, k čemu tady došlo. Je to nutné, protože nás ještě čeká podobně pomalý okruh v Singapuru. Mezitím jsou ale dva závody na tratích, které by nám měly vyhovovat, takže by neměly nastat žádné problémy. Věřím, že se vrátíme k výsledkům, kterých jsme doposud dosahovali."
Ačkoliv Brazilec neměl tolik problémů jako jeho týmový kolega (nepočítaje v to penalizaci), byl poměrně dost překvapen celkovým nedostatkem výkonu. "Tempo bylo opravdu moc špatné. Ve skupině s více soupeři na tvrdších pneumatikách jsem ztrácel přítlak. Asi nejlepší úsek byl ten poslední na měkké sadě, ale i tak jsem nebyl dost rychlý," popisuje své pocity Massa.
Každopádně sportovně přeje úspěch Red Bullu: "Bylo dost skličující cítit nedostatek rychlosti. Red Bull si pódium určitě zasloužil, odvedli dobrou práci. My se tam nedostali, protože jsme byli jednoduše pomalí. A nemyslím, že to bylo jen pneumatikami, možná jejich teplotou, nevím. Ale byli jsme zcela mimo dosah hlavního dění," uzavírá Massa.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.