Vypadalo to, že veterán F1 a mistr světa 2009 Jenson Button má své místo v McLarenu jisté, ovšem jako mávnutím nemilého čarovného proutku se náhle věci obrátily v jeho neprospěch. Především šlo o otázku smlouvy.
Ještě na konci června Ron Dennis přesvědčoval novináře, že Jenson Button má s McLarenem řádně uzavřený kontrakt do konce roku 2016. Záhy však bylo sděleno, že věc tak jednoznačná není (více zde). Dennis prohlásil, že tým v tomto období o pilotech vůbec neuvažuje, protože jejich smlouvy nejsou na pořadu dne. Některá periodika však upozornila, že McLaren má na Buttona pro rok 2016 jen opci.
Dále se objevují zprávy, že o Buttonově budoucnosti musí být do určitého data rozhodnuto - buď bude jeho smlouva na rok 2016 potvrzena, nebo bude mít statut volného pilota, který může licitovat o přestupu do jiného týmu.
Jak už bylo uvedeno, McLaren má v záloze dva slibné mladé piloty, vedle Kevina Magnussena, který již absolvoval sezónu 2014 to je současný vedoucí pilot série GP2 Stoffel Vandoorne, nicméně odborníci spíš preferují variantu, že Button u McLarenu zůstane. A to i přesto, že na přímou otázku v paddocku Grand Prix Maďarska Eric Boullier odpověděl: "V tuto chvíli není otázka jezdecké sestavy prioritní."
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.