Druhý ruský pilot v F1 nemá například v domácím tisku vůbec silnou pozici, stále více se vyskytují názory, že přešel příliš brzo do týmu kvalit Red Bullu. Kvjat se snaží odpovídat lepšími výsledky, než jakých dosahuje jednoznačně zkušenější Daniel Ricciardo.
Po šestém místě na Silverstone Kvjat doufá, že bude podobně úspěšný i na Hungaroringu, jehož kvality se mu pro F1 nezdají optimální. "Připadá mi to tu dost těsné, ale zažijeme tu určitě plno zábavy."
Přitom jedenadvacetiletý rodák z Ufy má technický Hungaroring rád: "Skutečně skvěle se mi tu jezdilo s Formulí Renault 2.0, ale pro moderní F1 je to tu asi opravdu poněkud úzké, o to víc záleží na kvalifikaci. Musím tu jet opravdu na limitu, žádné místo k odpočinku na tomhle okruhu není. To pro něj to nejtypičtější."
Podle Kvjata je absolutní nutností přesnost: "Musíte precizně zvládnout každý vrchol zatáčky, neudělat jedinou chybu v závodní stopě. Je to skutečně těžké, ale o to zábavnější."
Optimismus a předpoklad úspěchu na okruhu, který je součástí kalendáře F1 od roku 1986, dává Kvjatovi jeho tři roky starý výsledek: "Ve formuli Renault 2.0 jsem tehdy zajel pole-position a vyhrál, také jsem se dostal na stupně vítězů v GP3. Takže mám na Maďarsko dobré vzpomínky," vzpomíná Kvjat.
Daniil se také vyjádřil k názorům, že pilotovat současné moderní vozy F1 už není žádnou výzvou. "Bez ohledu na to, co říkají ostatní, vidím v F1 tu největší výzvu. Slyšel jsem kritiku, a napadá mě, že ti, kdo ji vyslovili, nemají potuchy, co pro nás F1 znamená. Docela by mě zajímalo, co by dokázali, kdyby měli možnost do vozu F1 usednout."
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.