Druhý ruský pilot v F1 nemá například v domácím tisku vůbec silnou pozici, stále více se vyskytují názory, že přešel příliš brzo do týmu kvalit Red Bullu. Kvjat se snaží odpovídat lepšími výsledky, než jakých dosahuje jednoznačně zkušenější Daniel Ricciardo.
Po šestém místě na Silverstone Kvjat doufá, že bude podobně úspěšný i na Hungaroringu, jehož kvality se mu pro F1 nezdají optimální. "Připadá mi to tu dost těsné, ale zažijeme tu určitě plno zábavy."
Přitom jedenadvacetiletý rodák z Ufy má technický Hungaroring rád: "Skutečně skvěle se mi tu jezdilo s Formulí Renault 2.0, ale pro moderní F1 je to tu asi opravdu poněkud úzké, o to víc záleží na kvalifikaci. Musím tu jet opravdu na limitu, žádné místo k odpočinku na tomhle okruhu není. To pro něj to nejtypičtější."
Podle Kvjata je absolutní nutností přesnost: "Musíte precizně zvládnout každý vrchol zatáčky, neudělat jedinou chybu v závodní stopě. Je to skutečně těžké, ale o to zábavnější."
Optimismus a předpoklad úspěchu na okruhu, který je součástí kalendáře F1 od roku 1986, dává Kvjatovi jeho tři roky starý výsledek: "Ve formuli Renault 2.0 jsem tehdy zajel pole-position a vyhrál, také jsem se dostal na stupně vítězů v GP3. Takže mám na Maďarsko dobré vzpomínky," vzpomíná Kvjat.
Daniil se také vyjádřil k názorům, že pilotovat současné moderní vozy F1 už není žádnou výzvou. "Bez ohledu na to, co říkají ostatní, vidím v F1 tu největší výzvu. Slyšel jsem kritiku, a napadá mě, že ti, kdo ji vyslovili, nemají potuchy, co pro nás F1 znamená. Docela by mě zajímalo, co by dokázali, kdyby měli možnost do vozu F1 usednout."
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.